querke Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Har en saab med dååårlig lyd i de originale høytalerne. nå vil jeg ha litt mer futt i musikken, og tenkte på nye høytalere. Har på forhånd ikke tenkt på å kjøpe til forsterker, men plugge de rett i uten mye tullball (har lagt opp ledning og alt) Kommer fram til disse valgene: http://www.pixmania.com/no/no/993733/art/pioneer/hoyttalere-a-ccelerate-co.html Eller disse: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/h%C3%B8yttaler/bilhoytaler-6x9-tom/Hertz-DCX6901%28119573,4695%29 Hvilke skal jeg kjøpe? Hjelp hjelp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Av de 2, så er Hertz høyttalerene det helt klart beste valget. Hertz er generelt bedre enn pioneer på høyttalere, og de hertz høyttalerene du linker til har mye høyere følsomhet enn de fra pioneer, noe som passer fint når du ikke skal ha ekstern forsterker... Jeg ville dog kjøpt noe å ha foran i bilen isteden, for det er jo tross alt der du sitter å kjører ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hertz generellt bedre enn Pioneer på høyttalere? Når skal du gi deg med de grunnløse påstandene dine? Til trådstarter: Du må nesten få hørt høyttalerne for å høre hva du liker best. Er nok FÅ her inne som har hørt begge og de som evt har det har sikkert ikke samme referanser som deg :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hehe, jeg har hørt begge, og i den prisklassen der, så har ikke pioneer mye å skryte av. Jeg snakker av erfaring, men det gjør kanskje du også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
querke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 kjøpte dcx jeg. Så mest lovende ut, rett og slett. Noen innspill? ;) Takk for svar btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg