passatisør Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 hei...;) er det noen som vet noe plass man kan få tak i ny innmat til baklyktene?? evt noen som har liggende (som virker)? er vel et rimelig kjent problem på di fleste ford biler at det blinker litt rundt forbi...;)) Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Null problem å fikse det da... Mk1 eller mk2 du har da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 nei jeg fikk sett litt på det. den ene tappen har rustet nesten av ser du. på andre siden hadde di satt på kabelsko på hver enkelt og det funker jo..;) er 86 mod så det er vel mk1 da. første forden min, så har ikke så greie på ford greier.. men etter det jeg har sett her inne så kom mk2 i 87. har du forresten greie på hvor mye hk 2.0 is kom me i 86? står ikke i vognkortet Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 hei :D Kjent problem på sierra dette her desverre. hadde det jeg også. men fikset det :) trengte ikke ny innmat, men bare pusse kontaktene for å få bedre kontakt. IS du har altså :P ta godt vare på den! blir mindre av dem vet du. er 115hk tenker jeg. jeg har baklykter til mk1 liggende, men tror det bare er glass med innmat. altså ikke den platen med lyspærene du trenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 ja jeg hadde di av igår å pusset litt, men den ene er gjennomrustet og knekt av på midten ser du. da blir den litt kort..;) ja må prøve å passe godt på den som forrige eier. er bare gått 156000 og har servicehefte fra ford fram til 148000. ser bra ut foreløpig.litt kast i bremsene bare å litt lugging på jevn fart. er 5 dørs da... er vel enda lenger mellom di me 3 dører..;) vet du forresten om stolene passar om hverandre på forskjellige modeller? litt sletent det fører setet mitt..;) Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 (endret) jøss! kjørt såpass lite ja :) sa bra! hmm joda du trenger nok ny da ja :P skulle ikke være så vanskelig å få tak i.. Er nok av folk her inne som har delebiler og lignende. Du har ikke noe bilopphogging i nærheten da? finns ett eget ford forum også :) registrer deg der! mange som har deler i massevis :) http://www.fmcn.no/forum :) ang. stolen din så er jeg temmelig sikker på at alle på mk1 er like hvertfall. kanskje flere også. lykke til! Endret Desember 15, 2009 av SierraStian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Sa Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hei, bor i kristiansand og har tilfeldigvis en førerstol og begge innmatene i lyktene liggende... Ser det er ei stund siden du startet tråden, men tenkte jeg ville si i fra i tilfelle du ikke har fått ordnet opp i det enda.. Siter If it aint broken, don't fix it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 (endret) Hei, bor i kristiansand og har tilfeldigvis en førerstol og begge innmatene i lyktene liggende... Ser det er ei stund siden du startet tråden, men tenkte jeg ville si i fra i tilfelle du ikke har fått ordnet opp i det enda.. hallais du... supert du sier ifra..;)) jeg har ikke fått byttet stolen endaa nei, er den tåli heil den du har eller? hvilken farge er det? har fått liv i lyktene me masse pussing og cleanspray men er jo sikkert ikke lenge til di ryker igjen. å mye ska du ha for begge deler??? Endret Desember 16, 2009 av passatisør Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Sa Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Tja... høres 500 greit ut? Stolen er grå Siter If it aint broken, don't fix it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Tja... høres 500 greit ut? Stolen er grå ja men det hørtes jo veldig greit ut. er sånn grått å blått i min så det går fett me grå. kanke du sende meg adresse eller tlf på mail...? :)) costanja@hotmail.com Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg