Gå til innhold

Giske i 140kmt

Ranger emnet

Liland91

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg ikke liker er det når media bryter låven, og serlig ikke når dem bryter låven for å dokkumentere andres låvbrud.

Det er rett og slett proviserende.

ja for de kjørte jo faktisk ulovlig de å. det er kunn utrykknings kjøretøy som kan overstige farts grensen når de bruker blå lys.

å er under utrykkning

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Netopp.. Så hvorfor skal Giskes sjåfør etterforskes???

Fordi det ikek foregår en utrykning. Kode 01 - utrykning til stedet, eller evakuering fra stedet som regjeringsbiler og kan kun brukes dersom det foreligger et Særlig behov, dvs om det er fare for liv, helse og store økonomiske verdier

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikek foregår en utrykning. Kode 01 - utrykning til stedet, eller evakuering fra stedet som regjeringsbiler og kan kun brukes dersom det foreligger et Særlig behov, dvs om det er fare for liv, helse og store økonomiske verdier

Eller man blir forfulgt.....Kunne vel ikke vite at det bare var TV2, kunne jo vært Bin Laden som kom etter :) Latterlig ja, men hele denne saken er det

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Spørs om han jobber frilans eller er fast ansatt det gitt :)

Giskes sjåfør og TV2 fyren fikk 3600 for å kjøre i 140 i 100 sone, og får 3600 i bot!? Jeg kjørte bare 18 over å fikk like stor bot!? Hva faen? =P

De har visst satt overtredelsen som 120 i (min lokale, hehe) 100-sone, ikke 140 som ville vært førerkortbeslag.

Forøvrig var det jo ikke Giske som fikk boten, så kanskje vi slipper å betale på dette gildet ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan dem lønner folk i TV2, de fleste bedrifter har jo timesbetaling.

Ellers, en prikk i førerkortet kan ikke TV2 fjerne.

Tipper nok han fikk godtgjørelse uansett, og jeg hadde villig tatt på meg en prikk for et par tusen :idea:

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider