volvo240gl_turbo Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Er det noe jeg ikke liker er det når media bryter låven, og serlig ikke når dem bryter låven for å dokkumentere andres låvbrud. Det er rett og slett proviserende. ja for de kjørte jo faktisk ulovlig de å. det er kunn utrykknings kjøretøy som kan overstige farts grensen når de bruker blå lys. å er under utrykkning Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Netopp.. Så hvorfor skal Giskes sjåfør etterforskes??? Fordi det ikek foregår en utrykning. Kode 01 - utrykning til stedet, eller evakuering fra stedet som regjeringsbiler og kan kun brukes dersom det foreligger et Særlig behov, dvs om det er fare for liv, helse og store økonomiske verdier Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Fordi det ikek foregår en utrykning. Kode 01 - utrykning til stedet, eller evakuering fra stedet som regjeringsbiler og kan kun brukes dersom det foreligger et Særlig behov, dvs om det er fare for liv, helse og store økonomiske verdier Eller man blir forfulgt.....Kunne vel ikke vite at det bare var TV2, kunne jo vært Bin Laden som kom etter :) Latterlig ja, men hele denne saken er det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Forfulgt? Nå ble jo TV2 tatt igjen og forbikjørt av Giske sin bil da...så..essensen her er om det var utrykning eller ikke. Og det får være opp til politiet og bedømme, siden de nå etterforsker saken. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Forfulgt? Nå ble jo TV2 tatt igjen og forbikjørt av Giske sin bil da...så..essensen her er om det var utrykning eller ikke. Og det får være opp til politiet og bedømme, siden de nå etterforsker saken. Case closed! :D http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=599642 Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Også sjåføren av TV2 - bilen har fått 3600 kroner i bot og en prikk i sertifikatet. MAX PWND ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Giskes sjåfør og TV2 fyren fikk 3600 for å kjøre i 140 i 100 sone, og får 3600 i bot!? Jeg kjørte bare 18 over å fikk like stor bot!? Hva faen? =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Syns det var en bra avgjørelse, egentlig. Er vel vi som betaler bota for sjåføren til Giske uansett, men det viser at det faktisk er litt rettferdighet i landet. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Også sjåføren av TV2 - bilen har fått 3600 kroner i bot og en prikk i sertifikatet.MAX PWND ;D Den reportern fikk nok mye mer av TV2 for den storyen der kan jeg tenke meg. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Spørs om han jobber frilans eller er fast ansatt det gitt :) Giskes sjåfør og TV2 fyren fikk 3600 for å kjøre i 140 i 100 sone, og får 3600 i bot!? Jeg kjørte bare 18 over å fikk like stor bot!? Hva faen? =P De har visst satt overtredelsen som 120 i (min lokale, hehe) 100-sone, ikke 140 som ville vært førerkortbeslag. Forøvrig var det jo ikke Giske som fikk boten, så kanskje vi slipper å betale på dette gildet ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Den reportern fikk nok mye mer av TV2 for den storyen der kan jeg tenke meg.Kommer an på hvordan dem lønner folk i TV2, de fleste bedrifter har jo timesbetaling. Ellers, en prikk i førerkortet kan ikke TV2 fjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Kommer an på hvordan dem lønner folk i TV2, de fleste bedrifter har jo timesbetaling. Ellers, en prikk i førerkortet kan ikke TV2 fjerne. Tipper nok han fikk godtgjørelse uansett, og jeg hadde villig tatt på meg en prikk for et par tusen :idea: Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Begge sjåførene fikk som fortjent...men vi vanlige hadde nok mistet lappen (selv om det i seg selv er helt urimelig) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Setter et spørsmålstegn ved bevisene i denne saken jeg. Politiet var jo ikke på stedet i det hele tatt. Men de har kanskje testet speedometeret på tv2 bilen?? Hvor mye hadde tv2 skrudd opp hastigheten på filmen? Så jo ut som det gikk nærmere 220 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 http://www.fvn.no/lokalt/article732090.ece Helt enkelt skulle det jo ikke bli. Tipper grunnen er "vi var litt sent ute". Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg