tintorera91 Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Heia.. Finner ikke svaret på om hvor mange prkker en person som har "førerkortet på prøve" kan ha. Noen som vet dette? Takker for svar :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 lurer jeg å på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Når jeg fikk bot så spurte jeg Politimannen om akkurat dette.. Han sa at det ikke var noe forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Tror det skal være halvparten, altså 4 i løpet av de to første årene. Håper noen andre kan bekrefte da jeg ikke er helt sikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raimi Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 (endret) Kan man få prikker i prøvetiden? Jo, man kan få det og de samme lovene gjelder for alle. Men innenfor 3 år er det. Er fremmet forslag om å straffe de i prøvetiden hardere, men lovene er ikke endret ennå. Dattera mi fikk bot på 6000 og mistet førerkortet for 3 mnd for ikke å ha overholdt vikeplikten fra høyre.Hun andre traff henne i siden da de kolliderte. Hun må kjøre opp og ta førerprøven på ny. Så ikke sikkert du kun får prikker så kjør forsiktig! Endret November 12, 2009 av Raimi Ny viten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tintorera91 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Du får prikker for det om du har "førerkortet på prøve"! Har en kamerat som ble stoppa for å ha kjørt for fort, og han fikk to prikker. Spørsmålet er jo om det er strengere prikkbelastning på de som har førerkortet på prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myyyh Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Hvordan fikk politiet vite at dette skjedde? det samme skjedde meg, men fikk ikke noe bot eller straff for det. Siter Audi 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg