rhoydal Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Min kjäre bestemor er eier av en 2007 mod Kia Ceed 1,4! Å nå idag var den inne hos Kia forhandler for å skifte styrestag (etter 37 000km), å de sa at dette ikke var garanti! Er dette korrekt? Sitat Kia.no: "7 års nybilgaranti Hver Kia cee’d i Europa vil trekke fordelene av 7 års/150.000 km nybilgaranti, som består av 5 år for hele bilen og ytterligere 2 år for drivlinjen" Noen her som kan svare meg på dette? Takk :-) Siter 96 - Volvo 940 - B230FK 92 - Volvo 740 SE - B230F - x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 her ville jeg ikke gitt meg,bør holde mye lengre en dette Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhoydal Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 her ville jeg ikke gitt meg,bør holde mye lengre en dette Er det jeg også mener! Men jeg håpte at noen her kan bekrefte om dette virkelig er garanti eller om det går under "slite deler", slik jeg ikke står å driter meg ut om jeg skulle argumentere mot forhandleren! Hun leverte fra seg bilen alene, å da vet jo de så klart at en dame på 72 ikke har peiling på hva som er garanti og ikke, = et lett bytte for dem å lure! Siter 96 - Volvo 940 - B230FK 92 - Volvo 740 SE - B230F - x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Dette ville vært garanti hos oss i allefall. Et styrestag skal holde mer enn 37000 km så lenge det ikke er bøyd eller skadet på annen måte. Men det er jo laget av Koreansk Industri Avfall da :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg