SkylineGTR Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 noen som har tips om hva som bør i frontruta på bilen.. har tenkt å ha et stort klistremerke øverst i frontruta. men har dårlig fantasi. tenkte det kunne stå bluebird eller nissan osv. noen som har et bedre tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hva med Skyline Light? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 jaha. med store bokstaver over hele frontruta da eller???? store eller små bokstaver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Tja, hadde vel vært best med store bokstaver det. Evnt. "SKYLINE Light" men light litt mer diskre på siden? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 kanskje det.. skal prøve å tegne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Errr, det er litt lamt da.. Jeg hadde 'WWW.HAWKON.NET' helt til jeg ble stoppa i Egersund og fikk mangellapp... hadde den vel i et halvår. Var ett helvete å få fjerna det. Når jeg får fiksa bilen, så kommer 'BadBird' i front- eller bakruta. (http://pb.ultracore.net/hawkon/badbird.jpg) :) Litt jalla med '*Racing*', 'Motorsport' og den slags synes jeg da men... Om det ikke er en skikkelig sportsmaskin som faktisk er sponsa. :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 det var jævlig rått, men jeg må tenke ut noe lurt:) er det noen internettsider hvor man kan få se noen forlag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by SkylineGTR det var jævlig rått, men jeg må tenke ut noe lurt:) er det noen internettsider hvor man kan få se noen forlag?? Do you think it's air you're breathing now? :o Bruk fantasien! Alt annet blir for jalla... Du kan jo gjøre som Ali in da house; klistre navnet ditt på frontruta på førersiden, og 'ME BITCH' på passasjersiden.. hehe, jeg syntes det var utrolig morsomt ihvertfall... 'Hawkon' 'Tøsa mi' Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg