da9el Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 meget spesiell den der ja... streamer er ikke så frykteli kult men smak og behag,var frontruta jeg tenkte på.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 hee heeej! se der jammen meg unik denne her ! skikkelig Oldschool , synd den ikke er cupe ellers var den RÅ! kjøp noe BBS felger til den lakke de i hvit så har du en vinner Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolf82 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 takker for alle synspunkter, hmm trur d blir for mye hvitt inni bildet vist jeg skal ha hvite felger også.. mm mulig dere har rett ang front ruta. Men får nu sjå ka som blir å skje etterhvert... Når det gjelder stylinga på bilen så trur jeg ikke man får tak i den lengre, desverre :-( MEN på en måte bare bra, har jo da noen som ingen andre har da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda92 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for svarte felger med chrome kanter de kler hvite biler. :D var bare min mening:D Siter Volkswagen TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 her er en plass de selger sån frontrute logo http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=925 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg