tobiasw Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 (endret) Hei! Har noen erfaringer med disse lysene? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-GTI-Jetta-MK3-3-CLEAR-BUMPER-FOG-LIGHTS-SIGNALS_W0QQitemZ150383818350QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item230392f66e#payId Evt. hva tror dere om de, eller har noen bedre alternativer? Når det står at "shipping and handling" er 24$, og varen koster 21,60$blir totalsummen 45,60£ da, eller blir det moms på 25% i tillegg? Hvor kan jeg få tak i lysbryter som har tåkelys-foran funksjon billigst? Håper på gode svar, på forhånd takk! Endret November 11, 2009 av tobiasw Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Kjøpte de lyktene for noen uker siden. Ble sendt 1 dag etter bestilling, og kom fram etter ca.2 uker. Har enda ikke montert de så vet faktisk ikke om du fungerer :) Ang. moms så slipper du unna det så lenge prisen på varen er under 200kr. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Kjøpte 3 sett i sommer, 2 er montert og funker greit. Litt "kilne" å montere, og plastfestene på yttersiden er litt svake (2 var røket da jeg fikk dem), men ellers bra. Ja bortsett fra at på de to Golfene jeg monterte dem, så mangler plata under motoren --> fukt i lampene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Takker for gode svar! Da bestiller jeg sansynligvis 2 sett, så har jeg ett i reserve. Men vet noen hvor det lønner seg, og hvor jeg får tak i lybryter med tåkelys-foran funksjon billigst og enklest? :thumb Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Vil anbefale deg å legge silikon rundt lyktene samt rundt ledningene/pakningen for å unngå fukt. Gjorde det på de gamle, dog etter "krommen" inni lykta var erodert bort. Ang. lysbryter er det bare å høre med et bilopphuggeri. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Takk for tipset, jeg får gjøre det. Har noen kjøpt denne her, og montert den? Evt. erfaringer? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-Jetta-3-Euroswitch-Headlight-Light-Switch-MK3_W0QQitemZ350277135657QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item518e24ed29 Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Hadde slik på denne fungerte slik at du kunne kjøre med park + tåkelys foran park + tåkelys foran og bak park + hovedlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Takk for svar :) Kjøpte du den fra samme selger på ebay? Var/er du fornøyd med bryteren? Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Denne bryteren satt i bilen fra før (originalt) Jeg forstår denne auksjonen på ebay som en brukt bryter? Mulig jeg tar feil. Har tåkelys (bryter) bak på den jeg har nå, men med de nye lampene, skulle og jeg også hatt en bryter som denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Okei. :) Nei, denne bryteren er helt ny, men du får tak i brukte og. Men til prisen underkant av 50$ inkludert frakt går jeg heller for ny enn brukt. I tillegg har selgeren veldig gode ratings. Tror det blir til at jeg går for tåkelysene jeg har linket øverst, og denne bryteren. Blir da en totalpris på rundt 600kr tror jeg. Bare kjipt begge delene får frakt på 20$ hver... Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg