Flateland Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hallo. Lurer på noen ting med min 250. den vibrerer no jævlig da je kjører venstresvinger, noen tips om åssen mann fikkser det? og det slår i bak aksel når jeg girer. motor festene er no dårlige for når jeg starter og stopper motoren hopper den rundt nedi der. bytta reim, fjører framme og nå må jeg ha ny regulator og fordi den lader lite. noen som har peiling på hva jeg burde skifte og hvor jeg får kjøpt dette billigst? om det er noen som har litt greie på disse bilene så hadde det vært til stor hjelp:) Mvh Emil. Er en 1990mod stv. Siter No Real Power Just Turbo Shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 vibreringen når du svinger kan høres ut som hjullager Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 bytta hjulager i fjord på bilen. kan vell ikke vere det igjen tror jeg Siter No Real Power Just Turbo Shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 bytta du alle 4 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 kan være ett dekk som har en kul på en av sidene. det vil du kun merke i sving. sjekk om alle dekkene er runde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 sjekk svingningsdemper i mellomaksel og de fremste foringene i bakstillingen... Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg