Gå til innhold

LarsAndreas Golf GTI 8V

Ranger emnet

LarsAndreas

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

På tide med en oppdatering nå kanskje ? :)

Har da fått lakkert og polert oppigjen felgene! Eksosanlegg er også montert. Blir kanskje montering av justerbart i dag. Det vil vel tiden vise.

Blir også bestilling av 90 fanger sett til uka. pluss at jeg skal skaffe meg sommer dekk.

Har også gjort om litt av planene mine.

Blir ikke køjøpt inn noe nytt g60 breddersett eller skjørt. bruker orginal plasten på skjermer og lakkerer bare kanalen svart. også Catkilleren lager jeg selv med noe plast jeg har hjemme her.

Har også satt på gulfilm på lyktene.

Her er nå de fremtidige planene :

Planene fremover nå er:

-Nytt 90'fanger sett med GTI leppe fremme (kommer snart)

-Bruke den CL leppen jeg har og sette på bakfangeren

-Catkiller ( Lage selv, Plast skaffet)

-Senkes Mer ( justerbart blir montert i nermestefremtid)

-Effektanlegg (Montert)

-Sote ruter på nytt

-Jeg har fått tak i noen bbs felger som skal pusses oppigen og få på noen dekk med masse strekk (Ferdig lakkert og polert)

her er noen flere bilder:

DSC00121.jpg

DSC00126.jpg

DSC00140.jpg

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte rillene i framskjermen der :) Passer jo fint med luftfilter-plasseringen det :) Men den svarte "stripen" som går fra lykt til lykt...den følte jeg skar litt for mye i helheten.. Er jo en smakssak, men når jeg leser de andre planene (som jeg også håper involverer orginal-speil tilbake) så er et lite personlig ønske at stripen fjernes for helhetsintrykket :) Blir mer clean't uten :)

"Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson

2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Da er det vel på tide med en oppdatering igjen kanskje.

Har fått gjort en del nå i den siste tiden.

Har nå montert justerbart senkesett (Vmax) og fått i orden frontfanger og bakfanger.

Frontfangeren så har jeg laget catkiller selv og satt på noen sånne stabilisator stag, mens bakfangeren har jeg satt på cl lippen til golf og gjort så den passer bak.

Har også satt på igjen de orginale speilene.

Mangler bare å få gummi til felgene nå, så skal alt monteres og gummien er på vei :)

Noen bilder:

MOntering av senk.

DSC00167.jpg

Ferdig senket. blir noe lavere når jeg får på "Sommer" utstyret

DSC00170.jpg

Frontfanger: Lagde bare mal utifra gti leppa og skjærte ut to plastik plater å skrudde dem på.

DSC00182.jpg

DSC00181.jpg

Bakfanger: veldig fornøyd med cl leppa egentlig : )

DSC00183.jpg

Alt for nå, kommer nok mer i nermeste fremtid. ettersom hjul å slik er på vei så er det vel ikke lenge til montering. : )

Lars Andreas : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artii bilen blir jo fin igjen :D liker at du velger OEM deler, men sideskjørtet neeei jeg likte ikke den så veldig godt!

Arti å se flere som driver med G2 fortiden. En liten stund trodde jeg det var bare meg som var aktiv her inne :P

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
men det ser ikke estetisk fint ut. =/

For det gjør sidepipe, cleana bakluke og carbonspeil etc, etc? :D

Denne Golfen har gått fra å være temmelig heslig til å bli skikkelig kul! Så bilen i Lena i går, og så meget bra ut. Kanskje på tide å legge ut noen bilder av sånn bilen er nå? ;)

Eneste som var å utsette på den, var kanalskjørtene. Men felgene og resten satt som et skudd.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider