Memo811 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hei;) Har nå gått til innkjøp av en 190e;) Jeg fant en side som heter: mb190klubb.com Har noen av dere noe erfaring med den siden? Jeg prøvde å melde meg inn på mandag og har enda ikke fått aktiverings-link på mail. Har prøvd å trykke på "resend activation link" men har ikke fått den. Noen som vet hva man kan gjøre? Siter -BMW 318i (M40) e30 Facelift (solgt) -VW Golf IV 1,9tdi Highline (skal selge snart) -MB190e 2.0i (store planer for denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 åssen brukernavn har du??? har fått 5-6 nye som skal aktiveres,men det er bare tvilsomme brukernavn (spam). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memo811 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 memo811 sendte inn innmeldings skjema for noen dager siden;) Siter -BMW 318i (M40) e30 Facelift (solgt) -VW Golf IV 1,9tdi Highline (skal selge snart) -MB190e 2.0i (store planer for denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 (endret) det er et brukernavn som går i søppelkassen ja. prøv på nytt så skal legge deg til jeg. Fant deg ikke i listen Endret November 19, 2009 av w201-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memo811 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 får "The entered e-mail address is already in use."? EDIT: Nå fikk jeg logget inn;) Siter -BMW 318i (M40) e30 Facelift (solgt) -VW Golf IV 1,9tdi Highline (skal selge snart) -MB190e 2.0i (store planer for denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinsvoll Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Sliter med det samme. Får ikke registrert meg med esveinsvoll. Jeg heter Erik til fornavn og etternavn er som oppgitt. Har prøvd flere ganger og registrere meg uten hell. Bilen blir verre og verre. Så nå trenger jeg seriøst hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Ikke ment for å reklamere for noen helt andre, men det finnes mye peil på disse bilene på bl. a. mercefreaken, merceforumet og MBE sine forum også. Så trenger du hjelp er det bare å spørre på disse også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 esveinsvoll er nå lagt til på første forsøk. vet noen har gjort noe feil ved registrering tidligere som ikke har kommet så langt at aktivering av kontoen er sendt. Jeg å er mye innom mbe, freaken og merceforumet(de to siste ser jeg på som det samme da det er de samme brukerene og innleggene(stort sett)), å som bruker av de fleste forum på nett så vet jeg hvilket som er mest aktivt, å der er det ingen tvil, ihvertfall av de norske. Får noen problemer med å logge inn er det bare å sende en mail. Et tips kan være å velge brukernavn med omhu. Brukernavn som: "bend_over", "asdf" "batha" og "bocca" (noen av de som ligger i listen i dag) blir kastet tvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 hvorfor står det "You do not have the required permissions to read topics within this forum." når jeg trykker på fks MB 190 discussion på forumet? Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Det vet jeg ikke helt. Så lenge det er på ett av de åpne rommene så kan det være noe feil med registreringen din. men fant deg så jeg har prøvd å aktivere kontoen din. Nå har du å et nick som jeg ikke aktiverer så fort jeg får den i innboksen pga. fare for virus i forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Nå ble det litt rot ja. Jeg lagde først en konto med nicket action for lenge siden, men siden den ikke ble aktivert, så lagde jeg nylig en konto som heter w201-2.0 etter jeg så denne tråden. Du kan jo slette den første kontoen. Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg