danfuruvarp Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hei, jeg dreit meg skikkelig ut her i sommer og kjørte for fort i en 50 sone, noe som gjorde at jeg mistet sertifikatet i 6mnd og 9000 kroner i bot, nå får jeg straks tilbake sertifikatet, og det jeg lurer på er hvordan får jeg det tilbake?? må jeg selv dra og hente det eller blir det sendt i brev eller? Forøvrig ligger sertifikatet i det politi distriktet jeg ble tatt i?? jeg ble tatt i rakkestad, men bor i halden, eller ligger sertifikatet mitt i halden nå?? jeg trenger ikke ny oppkjøring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Ligger vel snart i postkassa da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danfuruvarp Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Ja ok, det kommer altså i posten... hmm hva skjer viss jeg ikke har fått igjen lappen, når beslags tiden er over? kan jeg kjøre bil da eller få midlertidig kjøretillatelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Du kan ikke kjøre bil uten noen form for sertfikat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Førerkortet skal bli sendt til deg i posten, slik at du har det innen beslagstiden utløper. Jeg fikk mitt 2 dager før beslagstiden var ferdig. Det står om dette i "håndhevingsinstruks for førerkortsaker". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Førerkortet blir sendt rekommandert. Du henter konvolutten med førerkortet i på posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danfuruvarp Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 ja ok, da er jo den saken oppklart. vet dere om jeg får det på samma dagen, eller kan det drøye noen dager ekstra? jeg får igjen lappen på en fredag nemlig, og hadde håpe å kunne få kjøre den helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 I utgangspunktet skal du sitte med førerkortet i hånda FØR beslagstiden utløper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg