Viking067 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Kommer dere inn på denne eller? GP4027 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Kommer dere inn på denne eller? GP4027 ja Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Goodie, da flyttes denne til Opplysningen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B5234T Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Den ligger jo allerede ute. Er ingen store forandringer på den om ikke, noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Link? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Jøss, fant et par ting der jeg ikke visste om gitt.. "Påbudet om bruk av sikkerhetbelte gjelder ikke a. når kjøretøyet står stille b. når kjøretøyet rygger c. kjøring i garasje, p-plass, bensinstasjon, verkstedsområde d. under kjøring i lav hastighet der føreren ved korte mellomrom må forlate sin plass, som under utdeling av aviser eller post, eller ved renovasjonsarbeid. Samme gjaldt også for de med MC, ikke hjelmpåbud ref. punkt a-b-c Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Synd toyotaen min ikke veit det, begynner å ule for harde livet bare jeg tenker på å kjøre uten belte... :( Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg