Gå til innhold

Babyn sover over på Autofil ;(

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som babyen din liker seg godt der da Quicksilver :D :D Litt greit å akklimatisere bilen før den slipper løs for fullt,hehehe.Spørs om Jan Erik kan gå forbi den bilen uten å kommentere div. pupper osv........Tror nok du bør regne med en reportasje om babyen din Quicksilver!!!Hadde vært gøy det.

 

GOOD LUCK!!!!

 

 

 

 

 

-Edit: gjorde om til nickname... -

 

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker, trenger jeg å si mer(målløs)?

 

Har jo en kompis som snakket med Jan Erik en gang om han ikke skulle lage en reportasje om streetracing miljøet i norge, han spurte bare om kompisen min kunne tenkt seg til å stille..

Kom vel frem til at årets innspillinger var allerede bestemt, så kanskje til neste år...

 

Stikker innom på lørdag sammen med 4-5 andre..

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Helt lekkert... Mmmm.

 

Nå som Jan Erik Larsen får snust litt på bilen din, aner jeg en liten repotasje om den på NRK snart eller?

 

Jeg vil ikke komme med personlige meninger om Jan Erik Larsen, men han er EN JÆVLA DUST! Blir så irritert av å se ham på TV.

 

Lurer på om han har testet noen flere Impreza'er med 17-tomms bremser? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

Jeg vil ikke komme med personlige meninger om Jan Erik Larsen, men han er EN JÆVLA DUST! Blir så irritert av å se ham på TV.

 

Syns han er et artig bidrag på tv, jeg.. Vi har jo ikke så forferdelig mange andre bilprogrammer her i norge liksom.

 

LupoB0Y - (uten pupper på rattet)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

 

Jeg vil ikke komme med personlige meninger om Jan Erik Larsen, men han er EN JÆVLA DUST! Blir så irritert av å se ham på TV.

 

Lurer på om han har testet noen flere Impreza'er med 17-tomms bremser? :rolleyes:

 

Jeg syns han er kuul som bare det! Han renner jo over av entusiasme da, så får vi tilgi enkelte feil!

 

Det er jo det eneste programmet som er verdt å se på på NRK.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Syns han er et artig bidrag på tv, jeg.. Vi har jo ikke så forferdelig mange andre bilprogrammer her i norge liksom.

 

LupoB0Y - (uten pupper på rattet)

 

 

Nei, jeg er helt enig i at det er bra at de lager bilprogram - men de kunne kanskje funnet en programleder som hadde en litt annen bakgrunn en barne-tv?!

 

Jeg blir irritert når han kommer med masse fakta-feil og oppfører seg som en drittunge på juleaften bare han hører litt eksoslyd. Men meningsmålinger viser jo at mannen i gata som ikke er så bilinteressert synes han er helt topp, og det er jo bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

 

 

Nei, jeg er helt enig i at det er bra at de lager bilprogram - men de kunne kanskje funnet en programleder som hadde en litt annen bakgrunn en barne-tv?!

 

Jeg blir irritert når han kommer med masse fakta-feil og oppfører seg som en drittunge på juleaften bare han hører litt eksoslyd. Men meningsmålinger viser jo at mannen i gata som ikke er så bilinteressert synes han er helt topp, og det er jo bra...

 

Hehe.. Jeg syns det er moro når mannen nesten får orgasme når han starter opp en fet bil. Kan jo ikke annet enn å like han?

 

Det er jo BarneTV for voksne vi snakker om.. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hehe.. Jeg syns det er moro når mannen nesten får orgasme når han starter opp en fet bil. Kan jo ikke annet enn å like han?

 

Det er jo BarneTV for voksne vi snakker om.. ;)

 

Joda, men jeg synes han blir litt for ivrig til tider. Jeg er alt for interessert i fakta etc., så jeg blir lei når han bare flyr rundt og snakker om "pupper" og chroma enderør. Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig.. er jo det som er kult.. at han tør å slippe seg løs og være skikkelig barnslig.. er ikke no galt i å være helt gal etter bil :)

Det er jo han som gjør hele programmet... måten han ler på, stråler av glede og entusiasme, og ikke minst, mobber de "vanlige" bilprogrammene på :)

 

Tar man bort J.E.L og Autofil er dødt... :(

 

Hold det gående i samme stil :D :D :D :D :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

 

Joda, men jeg synes han blir litt for ivrig til tider. Jeg er alt for interessert i fakta etc., så jeg blir lei når han bare flyr rundt og snakker om "pupper" og chroma enderør. Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :)

 

Tror du kanskje ikke det ville blitt en smuuule tørt å se på??? ;)

nei.. det passer nok dessverre bedre inn på "fakta på Laurdag"..

 

hva med de som er mest opptatt av miljøet da?? som kanskje lurer på hva de forskjellige tingene er laget av, på hvilken måte og hvordan de best resirkuleres... ??

må nok dessverre leve med at vi ikke alle blir tilfredstillt...

men jeg er enig.. hadde også hatt morro av å vite litt extra om ditt og datt iblant... men men.. gleder meg til nye episoder :)

 

Å kalle han en jævla dust er vel kanksje litt vel å ta i??

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår