Gå til innhold

Babyn sover over på Autofil ;(

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

Å kalle han en jævla dust er vel kanksje litt vel å ta i??

 

Joda, det er nok å ta i - men jeg synes faktisk han er ganske dust noen ganger ;)

For meg er programmet som regel helt uinteressant. Jeg er alt for interessert i bil selv til at jeg orker å sitte og se på et program med en kar som ikke kan stort om bil i det hele tatt.

 

Jeg får vel holde meg til å kjøpe Best Motoring, Hot version og Option filmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by espentan

Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :)

 

Jepp er nok for mye og be om ;) Ikke mange vanlige folk som bare synes bil er gøy generelt som faktisk har så mye greie på hva alt det hjelper for allikevel.... Programmet er nok så "ekstremt" vi kan få det på kommersiell TV allerede. Det er jo mange nok av de som bare vil vite om bagasjeplass, skibokser, sykkelstativ og nye Daewoo modeller allikevel...

 

Så vi er nok i kategorien "ektremister" i vanlige folks øyne og dessverre er det den store mengden de fleste programmer er laget for - Autofil er allerede for mye på "vår" side mener nok mange. Vi får tenke oss at programmet bidrar hvertfall en del til og verve vanlige folk inn i "vår verden" :D

 

Synes det er det beste som har skjedd på Norsk TV siden Titten Tei, jeg :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

 

Joda, men jeg synes han blir litt for ivrig til tider. Jeg er alt for interessert i fakta etc., så jeg blir lei når han bare flyr rundt og snakker om "pupper" og chroma enderør. Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :)

 

Tipper på at målgruppen til programmet gir langt faen i utvekslinger og dyse str o.s.v....

Ønsker de å vite de er det bare å kontakte produsenten

På biler i ferrari prisklassen osv er slikt uinteresant da de fleste aldri kommer i nærheten av en slik bil og enda mindre sannsynlighet kommer i nærkontakt med motoren

 

men det er just my 2 cents

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der nå nettopp.. hmm noen av de som var på VIP visningen har sleiket på side vinduet.. ja ja.. det er morro å se den i "show" stand i hverfall..

 

Jan Erik var mål løs.. fy faen fy faen...:eek: :eek: jerkoff var allt han klarte å si. hehehe :D :D

 

Det er julaften hver eneste gang jeg får fullt ladetrykk og wastgaten begynner å hyle.. :) jeg tror Jan Erik kommer til å grise til sete i bilen når vi får opp dampen uten tak i en tunnel hehehe :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

jeg var der nå nettopp.. hmm noen av de som var på VIP visningen har sleiket på side vinduet.. ja ja.. det er morro å se den i "show" stand i hverfall..

 

Jan Erik var mål løs.. fy faen fy faen...:eek: :eek: jerkoff var allt han klarte å si. hehehe :D :D

 

hehehehehehe :D:D:D

Originally posted by Quicksilver

Det er julaften hver eneste gang jeg får fullt ladetrykk og wastgaten begynner å hyle.. :) jeg tror Jan Erik kommer til å grise til sete i bilen når vi får opp dampen uten tak i en tunnel hehehe :)

 

Kan tenke meg det, men hva gjør vel det når en har hud i sete.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt en hasjbamse (Rotweiler) og passa på babyen din.Hadde ikke turt å parkert den blant alle tullingene som sikkert kommer innom Autofil......hehehehe.Viss du skal ha med J.E. så bør du pakke han inn i GladPack så han ikke væter ut hele Quicksilvern inni.:D :D :D :D :D

 

 

Gleder meg til prøveturen som Reidar har lovet meg......hehehe

Hjalp jo tross alt til å skyve inn Quicksilvern inn i garasjen :op :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

ikke bilde av meg nei hehehe

 

Jeg fikk litt sjokk når jeg så stolene så nærme bilen min men det blir vist fikset på i morgen og det blir satt opp et lite gjerde for sikkerhets skyld :)

 

jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men

 

må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n...

 

men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer..

:D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men

 

må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n...

 

men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer..

:D :D :D :D

 

Du er nå snill å da, pynter opp etter deg å da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Synes det er det beste som har skjedd på Norsk TV siden Titten Tei, jeg :D

 

Nå skal ikke du glemme Fraglende :( !!!

 

De er det beste som har skjedd for TV noensinne !!!! :)

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

 

Joda, det er nok å ta i - men jeg synes faktisk han er ganske dust noen ganger ;)

For meg er programmet som regel helt uinteressant. Jeg er alt for interessert i bil selv til at jeg orker å sitte og se på et program med en kar som ikke kan stort om bil i det hele tatt.

 

Jeg får vel holde meg til å kjøpe Best Motoring, Hot version og Option filmer...

Det er veldig bra at et i heletatt er et bilprogram på norsk TV, men når når man er vant til Top Gear, så blir dette litt tamt. Han er jo ikke kritisk til noe som helst av det han tester, alle biler er"dritfete" og spreke og vet ikke hva. Greit nok at programmet skal treffe en størst mulig seergruppe, men det gjelder jo for Top Gear oxo, men der er de sinnsykt kritiske, det er jo det som er poenget med en test vel? Hvis han aldri finner noe å bemerke på noen av bilene han tester har han ikke testet nok.

 

Dessuten synes jeg oxo han er dust og passer bedre i barne-tv. Vanvittig irriterende latter forresten. Men det er jo min mening da, ser jo seff på programmet hans for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men

 

må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n...

 

men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer..

:D :D :D :D

 

lol lol lol

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

Nå skal ikke du glemme Fraglende :( !!!

 

De er det beste som har skjedd for TV noensinne !!!! :)

 

:rolleyes:

 

Ok, dårlig formulering av meg ;) Mente "laget" av/for/på Norsk TV... Fraglene er ikke det, men seff knall :D

 

End of topicavsporing...

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår