espentan Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Silverboy Å kalle han en jævla dust er vel kanksje litt vel å ta i?? Joda, det er nok å ta i - men jeg synes faktisk han er ganske dust noen ganger ;) For meg er programmet som regel helt uinteressant. Jeg er alt for interessert i bil selv til at jeg orker å sitte og se på et program med en kar som ikke kan stort om bil i det hele tatt. Jeg får vel holde meg til å kjøpe Best Motoring, Hot version og Option filmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by espentan Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :) Jepp er nok for mye og be om ;) Ikke mange vanlige folk som bare synes bil er gøy generelt som faktisk har så mye greie på hva alt det hjelper for allikevel.... Programmet er nok så "ekstremt" vi kan få det på kommersiell TV allerede. Det er jo mange nok av de som bare vil vite om bagasjeplass, skibokser, sykkelstativ og nye Daewoo modeller allikevel... Så vi er nok i kategorien "ektremister" i vanlige folks øyne og dessverre er det den store mengden de fleste programmer er laget for - Autofil er allerede for mye på "vår" side mener nok mange. Vi får tenke oss at programmet bidrar hvertfall en del til og verve vanlige folk inn i "vår verden" :D Synes det er det beste som har skjedd på Norsk TV siden Titten Tei, jeg :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by espentan Joda, men jeg synes han blir litt for ivrig til tider. Jeg er alt for interessert i fakta etc., så jeg blir lei når han bare flyr rundt og snakker om "pupper" og chroma enderør. Jeg vil heller hvite slaglengder, borring, dyse størrelse, ladetrykk, utvekslinger etc., men det er nok litt mye å be om :) Tipper på at målgruppen til programmet gir langt faen i utvekslinger og dyse str o.s.v.... Ønsker de å vite de er det bare å kontakte produsenten På biler i ferrari prisklassen osv er slikt uinteresant da de fleste aldri kommer i nærheten av en slik bil og enda mindre sannsynlighet kommer i nærkontakt med motoren men det er just my 2 cents Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Søt baby...... lykke til med vasken til uka.... :D:D Kan jo hende det er noen som "skvetter" litt på'n... hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 jeg var der nå nettopp.. hmm noen av de som var på VIP visningen har sleiket på side vinduet.. ja ja.. det er morro å se den i "show" stand i hverfall.. Jan Erik var mål løs.. fy faen fy faen...:eek: :eek: jerkoff var allt han klarte å si. hehehe :D :D Det er julaften hver eneste gang jeg får fullt ladetrykk og wastgaten begynner å hyle.. :) jeg tror Jan Erik kommer til å grise til sete i bilen når vi får opp dampen uten tak i en tunnel hehehe :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Quicksilver jeg var der nå nettopp.. hmm noen av de som var på VIP visningen har sleiket på side vinduet.. ja ja.. det er morro å se den i "show" stand i hverfall.. Jan Erik var mål løs.. fy faen fy faen...:eek: :eek: jerkoff var allt han klarte å si. hehehe :D :D hehehehehehe :D:D:D Originally posted by Quicksilver Det er julaften hver eneste gang jeg får fullt ladetrykk og wastgaten begynner å hyle.. :) jeg tror Jan Erik kommer til å grise til sete i bilen når vi får opp dampen uten tak i en tunnel hehehe :) Kan tenke meg det, men hva gjør vel det når en har hud i sete.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by volvofasII Kan tenke meg det, men hva gjør vel det når en har hud i sete.... ;) Det er ikke hud i de setene (en uting på en sportsbil), men det er kanskje ikke så dumt å legge en liten latex bit under rompa til Jan Erik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by espentan Det er ikke hud i de setene (en uting på en sportsbil), men det er kanskje ikke så dumt å legge en liten latex bit under rompa til Jan Erik :D At jeg kan være så tett i hode mitt, men ja seff. få guttongen inn i en hel latex drakt så en er helt sikker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Du skulle hatt en hasjbamse (Rotweiler) og passa på babyen din.Hadde ikke turt å parkert den blant alle tullingene som sikkert kommer innom Autofil......hehehehe.Viss du skal ha med J.E. så bør du pakke han inn i GladPack så han ikke væter ut hele Quicksilvern inni.:D :D :D :D :D Gleder meg til prøveturen som Reidar har lovet meg......hehehe Hjalp jo tross alt til å skyve inn Quicksilvern inn i garasjen :op :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Quicksilver ikke bilde av meg nei hehehe Jeg fikk litt sjokk når jeg så stolene så nærme bilen min men det blir vist fikset på i morgen og det blir satt opp et lite gjerde for sikkerhets skyld :) jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n... men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer.. :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Håkon A jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n... men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer.. :D :D :D :D Du er nå snill å da, pynter opp etter deg å da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Loppa Synes det er det beste som har skjedd på Norsk TV siden Titten Tei, jeg :D Nå skal ikke du glemme Fraglende :( !!! De er det beste som har skjedd for TV noensinne !!!! :) :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by espentan Joda, det er nok å ta i - men jeg synes faktisk han er ganske dust noen ganger ;) For meg er programmet som regel helt uinteressant. Jeg er alt for interessert i bil selv til at jeg orker å sitte og se på et program med en kar som ikke kan stort om bil i det hele tatt. Jeg får vel holde meg til å kjøpe Best Motoring, Hot version og Option filmer... Det er veldig bra at et i heletatt er et bilprogram på norsk TV, men når når man er vant til Top Gear, så blir dette litt tamt. Han er jo ikke kritisk til noe som helst av det han tester, alle biler er"dritfete" og spreke og vet ikke hva. Greit nok at programmet skal treffe en størst mulig seergruppe, men det gjelder jo for Top Gear oxo, men der er de sinnsykt kritiske, det er jo det som er poenget med en test vel? Hvis han aldri finner noe å bemerke på noen av bilene han tester har han ikke testet nok. Dessuten synes jeg oxo han er dust og passer bedre i barne-tv. Vanvittig irriterende latter forresten. Men det er jo min mening da, ser jo seff på programmet hans for det. ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Håkon A jeg var innom messa der nå...den spileren din passer bra til å holde maten.... colabegeret sto helt stødig helt til en fyr kom borti..men men må virkelig beklage uhellet med osteburgeren..jeg gikk og spiste å så mista jeg den, å tuppa den rett i IC'n... men fikk lånt en skrutrekker til å pirke ut mesteparten...men men... jeg kan rive i en vask på esso på skårer.. :D :D :D :D lol lol lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LilleGud Nå skal ikke du glemme Fraglende :( !!! De er det beste som har skjedd for TV noensinne !!!! :) :rolleyes: Ok, dårlig formulering av meg ;) Mente "laget" av/for/på Norsk TV... Fraglene er ikke det, men seff knall :D End of topicavsporing... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg