Gå til innhold

Slæddeføre!

Ranger emnet


JvhCossie

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp;) Skreiberga er konge! Pendla der i 7mnder så kan de svinga der! Synes dem er konge på sommerføre, men litt for smale på vinterføre! Bør iallefall ha en så råtten bil at autovernet ikke er noen hindring for å holde bilen på veien:P Prøver å holde meg unna hovedveiene når jeg sladder, men er ikke alltid like lett!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 3. Grunnregler for trafikk.

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

 

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.

Det er lov med andre ord, på store tomme parkeringsplasser hvor ingen ferdes og ingen blir forstyrret.

 

Riktig? Sånn jeg forstår det hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lengter etter å få tilbake korte snart, var morsomt med snø, fra Oslo til Oppdal :D

 

Noen som kommer på noen brae, gjemte sladde steder i Trondheim?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok mildt sagt av i Åmot i Modum natt til i dag:) hovedveiene midt i sentrum blei brukt som rallycrossbane av ca 30 biler hele natta:)

 

Helt utrolig at politiet ikke kom! De må ha vært på ett annet oppdrag, for det har GARANTERT blitt meldt av mange sinte billister;) hah.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å trekke innover i landet. I Kr.Sand blir det som regel bare noe halvt noe, og det er ikke greit å sladde på. Så det vanlige er jo å kjøre opp til Iveland, Vatnestrøm/Oggevatn, Klepp/kleppvannet og Evjemoen. Kan også hende vi tar turen innom Erkleiv og Birkeland.

 

Det er lov med andre ord, på store tomme parkeringsplasser hvor ingen ferdes og ingen blir forstyrret.

 

Riktig? Sånn jeg forstår det hvertfall...

Det er ikke lov uansett hvor du gjør det så lenge allmenn ferdsel foregår der. Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår