Andro Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Får jeg kjøpt vw touran med 4wd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Det trur jeg faktisk ikke... Må bli Caddy LIFE hehehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 De finnes ikke ennå!!! Er du helt sikker på at du trenger det? Selv kjøte jeg en ny Passat 4 motion i 2007, og angrer som en hund. Hadde aldri punktert før jeg kjøpte denne bilen. Nå har jeg gjort det 3 ganger, og må kjøpe 4 nye hjul hver gang pga 4 motion driten. Det er veldig kult på vinterføre, men det koster:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 De finnes ikke ennå!!! Er du helt sikker på at du trenger det? Selv kjøte jeg en ny Passat 4 motion i 2007, og angrer som en hund. Hadde aldri punktert før jeg kjøpte denne bilen. Nå har jeg gjort det 3 ganger, og må kjøpe 4 nye hjul hver gang pga 4 motion driten. Det er veldig kult på vinterføre, men det koster:( 4 nye hjul hver gang du punkterer? Hvorfor da...? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg