hundråførr Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 (endret) la i utganspunktet asconaen ut for salg for en tid tilbake, men bilen ble ikke solg å jeg fikk ånden over meg igjen, så nå står bilen på bukker med demontert front og forstilling, vurderer nå å beholde den sjøl nå når jeg ser åssen detta blir, uansett, detta ække salgsannonse, men en link på opppussinga av bilen, bilen skal i lakkboksen om forhåpentligvis ikke så alt for lenge å jeg er ikke sikker på åssen fargevalg jeg skal gå for, tar gjerne imot gode forslag å bildeeksempler på passende farge for ascona under er tråden hvor det ligger bilder av bilen, men kommer til å fortsette å legga bildene her istedet. [/img] http://www.bilforumet.no/biler-salgs/237375-ascona-b-81-mod-selges.html#post2634835 Endret November 20, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 (endret) [/img][/img][/img][/img] Endret November 20, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 (endret) endelig ferdig med å lakke motorrom, blei mye sveising av hull etter skruer å fjerning sv gammel tectyl før man kunne ta i sprøyta, gleder meg allerede til å få montert sammen motor å div detaljer[/img] Endret November 24, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 ikkeno suksess å ta bilde med telefonen, får begynne å ta kamera ibruk for bildene er så himla kornete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Kul bil! Ville gått for samme fargen om du skal gjøre noe med lakken på bilen. Syntes den fargen som er var dritkul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Råå blåfarge! Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Råå blåfarge! takker ;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Kul bil! Ville gått for samme fargen om du skal gjøre noe med lakken på bilen. Syntes den fargen som er var dritkul! takker og bukker;-) joda, ideen er å ha samme farge på hele bilen, noe jeg miksa ihop på blanderommet den gangen jeg jobba som lakkerer, den er egen komponert å jeg har mengder av den, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 herregud hvor sakte en opppussing går. gnikker å gnur på hver enaste del og skrue, vær gang jeg ha pussa opp en bil sier jeg "aldri mer Men klarer faen ikke å la være, å det begynner å bli noen biler tilsammen nå, av å til skulle jeg ønske jeg kunne drite litt i finishen å heller ha ei middelmådig prosjekt som jeg har sett så mange andre har gjort, men det blir jo yrkesstoltet i detta, hater å gjørra ting 2 ganger, å klarer heller ikke å kalle en bil oppussa hvis jeg ikke kan stå for resultatet, men sånne er det vel å være en gammel lakkerer, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 ligger foresten noen fler bilder av bilen på denna linken or de som ikke har finni den før http://www.bilforumet.no/biler-salgs/237375-ascona-b-81-mod-selges.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 synes det var jævli stille her på forumet, er alle på omc eller??? uansett, fått motoren ned i dag, klarte å sette sammen motor å gir, begynnt å jekke det oppi motorrommet, da jeg fikk en følelse av noe var glemt, kasta ett raskt blikk rundt meg å konstaterte at ultøserlageret lå fan meg igjen på gulvet, hadde glemt å setta det i, vippa helt i hue på meg da, måtte ta en 5 minutter før jeg gikk på med kromma rygg å godt mot, føles ut som om jeg melder meg uut av samfunnet hver gang jeg pusser opp en bil, står hver eneste ledige time i garasjen, men blir jo selvsagt fornøyd med resultatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Ser bra ut! Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Ser bra ut! takker og bukker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 stilig ascona, bra fargevalg da, stå på videre;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 stilig ascona, bra fargevalg da, stå på videre;) jo takk skal du ha, bra fornøyd med fargevalget, er ganske lik den fargen som er på nå, bare litt mørkere å litt mer effekt, så valget var ikke så vanskelig, virker som største grunnen til at det går sakte er ventinga på bestillte deler, mangler masse å ting kommer ikke til avtalt tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg