hundråførr Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 (endret) hadde jeg fått tak i ny bakskjerm hadde jeg bytte hele, men desverre, må nok lappe på den jeg har må reparere litt på innerskjermen også nederste del av bakskjermen som jeg skar ut, den var tinna sånn passe slett men d var kommet rust på baksiden så det var bare å få skjært av Endret Januar 17, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 må ta med ett bilde av senkesettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel4fun Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 rust er noe dritt ja:P blir spennende å følge med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 rust er noe dritt ja:P blir spennende å følge med:) nei du sier ikke det, i tillegg til rust ser skjermen ut som krølla sølvpapir, men har banka, varma å lagd nye skjellsord i 2 dager nå, så nå begynner det å hjelpe på, liker å ha minst mulig sparkel så da tar jeg heller å banker litt ekstra for å få det rettest mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 dette blir bra:D må tru hva de som har rette denne har tenkt med :S. hvor kjøpte du de superflex foringene til forstillinga? stå på skal følge med på dette:) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=240818 må ta med ett bilde av senkesettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 dette blir bra:D må tru hva de som har rette denne har tenkt med :S. hvor kjøpte du de superflex foringene til forstillinga? stå på skal følge med på dette:) ikke godt å si hva de har tenkt, mest sannsynlig at gubben som hadde bilen på den tiden var så gammel at han ikke merka no, å innen noe kom fra av rust så var han under jorda kjøpte foringene hos ei sjappe på jessheim, god service http://www.facemotorsport.no/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 nei så fan, du kunne ikke ha vært litt tidligere ute ASCONA 400 ække det typisk, når jeg nesten er ferdig med skjermen, da dukker det opp deler, men uansett, takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Skal jaggu ha for ståpå-vilje mister, av med hatten for deg her :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 (endret) skjærte opp sveisen igjen da jeg ikke var helt fornøyd med opprettinga, fikk banka å slått litt blei jeg straks mer fornøyd, he he takk skal du ha raggetuss har en golf2 med 1.9 tdk som er gått 97 000, hvis du er interessert. Endret Februar 5, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Må gjøre meg ferdig med prosjektet mitt først og fremst.. Men kan gjerne sende meg noe info og bilder av den på pm :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Må gjøre meg ferdig med prosjektet mitt først og fremst..Men kan gjerne sende meg noe info og bilder av den på pm :) det kan jeg men må nok vente til den har tina fram under snøen, å så mye som det hahr lagt seg her, kommer det til å ta sin tid, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Detta liker vi :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 det kan jeg men må nok vente til den har tina fram under snøen, å så mye som det hahr lagt seg her, kommer det til å ta sin tid, he he Den er grei :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Detta liker vi :-) hyggelig å høre EINAR, takker å bukker:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg