hundråførr Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 (endret) da var bakskjermen ferdig retta og påbegynt sparkling, lønner seg å rette mest mulig før en sparkler å i mitt tilfelle betaler det seg, ikke rare laget som skal på, kun for å ta ujavnheter etter all banking Endret Februar 10, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 (endret) liten oppdatering, gått sakte i det siste men kvalitet tar tid, he he forstillinga begynner å bli ferdig, men ikke se på skivene, de ble kun satt på for å lettere trille bile, kommer ventilerte skiver etterhvert inner og ytterskjerm ferdigsveiset mer rustsveising ble ett tynt lag med sparkel, men ikke mer enn jeg kan akseptere Endret Mars 9, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Kjempe flott denne asconan din, stå på ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Kjempe flott denne asconan din, stå på ! takker og bukker:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 skjedd noe mer? Siter kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Selge ? :) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 her har d nok skjedd lite, bilen har vel stått i over ett år uten at noe har skjedd desverre, mange andre biler man må skru på også, ble restaurering av chevella forrige vinter og denna vinteren blir d datasprut på amcaren, hvis jeg rekker, kjerrringa er sprekkeferdig, terminen er om 3 uker. så det kan hende blir lagt ned forbud mot så mye garasjetid nå, he he, har jo enda en drøm om å bli fort ferdig, faen ikke mye igjen heller, det er vel kanskje d verste alt er til salgs for rette prisen guldbrandsen95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg