ESPN Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Har kjøpt meg en Aiwa CD/mp3 spiller. Nå skal jeg kjøpe høytalere, tenkte litt på 2003 Boschmann ALX-993 X Giga er de gode eller? Eller burde jeg kjøpe noen andre max 1800 kr? Har en VW jetta, vet ikke helt hvordan jeg skal få plass til høytalere framme pga søppelkasser i dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 For al del ikke kjøp boschman. Lengre ned kan du ikke komme. Ta heller en titt på Cerwin vega HED serien. Den er det 50% rabatt på nå også hos soundpressure. Eller så kan jeg anbefale vibe SR series. Begge er veldig lett drevne og funker bra på cd spilleren. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 legg i en eller 3 hundrelapper til og kjøp macrom UNS 5.1 eller 6.1 http://www.bilstereospesialisten.no Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Fint om du kan komme med no konstruktiv kritikk. Andreas, har du testet ALX-993 X giga høyttalerene, ESPN vurderer og kjøpe? Du kan ikke ta hele Boschmann under en kam og si at alt derfra er dritt og si at folk synker lavt om de handler det. Det kaller jeg å synke lavt av en repsrentant for en konkurerende bedrift å kommet med på et forum. :mad: Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Kan hende boschmann ikke har den beste kvaliteten men de er ihvertfall ikke overprisa, de er erlige med prisene. Jeg kan tippe at Boschmannen er billigere selv etter 50% avslag på cerwin vegaene. Man får ihvertfall mye for pengene når man kjøper Boschmann hvis man skal kjøpe et merke som er billig. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 nå har jo ikke akkurat cerwin wega noe bra lyd heller.... absolutt ikke fin lyd, bare bass menn seff, noen vil jo bare at de utfor bilen skal høre musikken Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 takker for tipsene, tar gjerne imot flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg