funkjoy Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Så lenge du har el-vindu så er det ingen problem å sote siderutene forran. Ser du at du blir vinka inn av onkelblå/eller at de vil stoppe deg. Så sveiver du bare ned rutene dine. Det funker fint hver gang på bilen min :P De har ikke sagt noe. Hehe. hva gjørru når de ber deg sveive opp ruta da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Ble usikker nå =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 hva gjørru når de ber deg sveive opp ruta da? :) Hvorfor skal politiet be deg sveive opp rutene da? Det er jo DIN bil og da får jo DU velge om du skal ha rutene oppe eller nede? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Ok, ser den:) Hvilken prosent har du bak da? Jeppers.. Nei, det vet jeg ikke. Det er originalt. Møller vet sikkert hvilken prosent det er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Hvorfor skal politiet be deg sveive opp rutene da?Det er jo DIN bil og da får jo DU velge om du skal ha rutene oppe eller nede? de ber deg sikkert sveive opp ruta når de har mistanke om at du har sota rutene. om det er statens vegvesen som stopper deg eller politiet så skulle jeg likt å hørt en god grunn for ikke å sveive opp ruta. det er MIN bil trur jeg ikke helt holder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 de ber deg sikkert sveive opp ruta når de har mistanke om at du har sota rutene. om det er statens vegvesen som stopper deg eller politiet så skulle jeg likt å hørt en god grunn for ikke å sveive opp ruta. det er MIN bil trur jeg ikke helt holder :) Om det satans vegvesenet hadde stoppa meg å bedt om å få sett rutene mine så værsegod^^ De er lysere når du sitter inni bilen enn står utafor bilen å ser inn^^ Den diskusjonen der har jeg hatt med en fra vegvesenet før. Så hvis de ber deg fjerne så kan du bare be de sitte ned i passasjer setet og se ut ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Solfilmen kommer på på tirsdag! Legger ut bilder av bilen etterpå :D Flere innspill mottas med takk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Bare en ting, hva når du blir stoppet av snuten på vintern når det er 10 kalde og du sitter der med begge vinduene nede, litt mistenksomt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Bare en ting, hva når du blir stoppet av snuten på vintern når det er 10 kalde og du sitter der med begge vinduene nede, litt mistenksomt? Godt poeng! Har ikke bestemt om jeg skal ha til a-stolpen enda :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majorr84 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 hei mens vi først er inne på soting! har dere sota bakvinduet?? har hørt at du ikke kan bruke varmetråene da? stemmer dette eller er det bare oppspinn?? please svar hehe!! FØLER MEG DUM SOM ET BRØD NÅ MEN MEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Vent litt med å bruke varmetrådene når sotinga er helt ny.. Men jeg har soting på bakruta og bruker varmetrådene hele tida. Gjorde en kompis av meg på golfen sin også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majorr84 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 oki men da får vi se hehe prøver på det da!!takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Vi valgte det mørkeste de hadde frem til B stolpen og en del lysere mellom B og A stolpen. Ikke noe problem med varmetrådene i bakruta. Vi ble også annbefalt å ikke åpne noen av vinduene før det var gått 1 uke etter monteringen (noe vi fulgte), og ikke hatt noe problemer. Legger ved et par bilder Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 skal du ha soting så er det greit å ha hele veien! kjøp panther-black film fra 3M.. da kan du kjøpe 50% filmen som er den lyseste! ser mye penere ut enn 35% Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 hei mens vi først er inne på soting! har dere sota bakvinduet?? har hørt at du ikke kan bruke varmetråene da? stemmer dette eller er det bare oppspinn?? please svar hehe!! FØLER MEG DUM SOM ET BRØD NÅ MEN MEN det har da ingenting å si?.. varmetrådene kan på ingen måte skade filmen!:rules: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg