Gå til innhold

Hvilken solfilm?

Ranger emnet

Rofstad

Anbefalte innlegg

skal du ha soting så er det greit å ha hele veien! kjøp panther-black film fra 3M.. da kan du kjøpe 50% filmen som er den lyseste! ser mye penere ut enn 35%[/quote

Etter det jeg skjønner på trådstarter,så vil han ha mørke/tonede ruter på bilen sin.

Panter 50% er bare litt skjerming for sola,men får ikke noe farge på ruta av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du ha soting så er det greit å ha hele veien! kjøp panther-black film fra 3M.. da kan du kjøpe 50% filmen som er den lyseste! ser mye penere ut enn 35%[/quote

Etter det jeg skjønner på trådstarter,så vil han ha mørke/tonede ruter på bilen sin.

Panter 50% er bare litt skjerming for sola,men får ikke noe farge på ruta av det.

gjør du vel? det er toning.. ikke soting!

du ser god forskjell. det blir pent og moderat! med 50% film vil han aldri trenge å bekymre seg for snuten værtfall! monterte nettop samme film på løpsbilen min!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør du vel? det er toning.. ikke soting!

du ser god forskjell. det blir pent og moderat! med 50% film vil han aldri trenge å bekymre seg for snuten værtfall! monterte nettop samme film på løpsbilen min!

For og si det sånn da. Du ser ikke godt forskjell. Eneste forskjellen du får er at der er mere speil i ruta etter at filmen er montert. Og vet du ikke at der soting der,så ser du det heller ikke. Som du sa selv da: med 50% film vil han aldri trenge å bekymre seg for snuten værtfall! Så da spør jeg. Hvorfor ser ikke politiet forskjell?? Har de ikke samme evner som oss?

Men nok om det. Trådstarter har fått inspirasjon inne her og det er bra. Håper du blir fornøyd med resultatet uansett valgt %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuten "ser ikke" forskjell fordi de som regel ute etter å se helsvarte vinduer! mange biler er mørke innvendig og da vil dem i grunn tro at den lille toninga kommer som følge av det! jeg har værtfall hatt det på samtlige av bila mine og aldri hatt problem med snuten

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mens vi først er inne på soting! har dere sota bakvinduet?? har hørt at du ikke kan bruke varmetråene da? stemmer dette eller er det bare oppspinn?? please svar hehe!! FØLER MEG DUM SOM ET BRØD NÅ MEN MEN
¨

Når jeg skulle sote bakruta mi, så ringte han duden som gjorde det, og sa at det var no type middel eller noe sånt noe som var på bakruta mi. ikke noe som er originalt der riktignok, men noe forrige eier har drevi med mente han.

Han anbefalte meg først å IKKE sote bakruta, men det hadde jo bare sett helt på trynet ut så det han måtte gjøre da var å skrape bakruta for at den skulle bli så clean som mulig.

Det resulterte i at ikke alle varmetrådene fungerer. Han opplyste om dette før han gjorde det.

Er ikke spesielt irritert over at bakruta er sånn, men noen ganger så går det litt treigt å få bort all doggen.

Vil også legge til at hvertfall rundt her hvor jeg bor så er ikke snuten hissig på soting. Vi har blitt stoppa mange ganger og da har de ikke sagt noe særlig. Hender at de spør om hvor det er blitt gjort men thats it. Men for 1 uke sia blei en kompis stoppa av UP, som ikke likte sotinga. Det resulterte i at snuten kom HJEM til han dagen etter for å sjekke at han hadde tatt av filmen. :)

Endret av Shibbs

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider