volvo240gl_turbo Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 har to stykk coolere liggende. en liten, men jup har antagelig sitti på en peugot. funnet hos høggern en gang jeg bare samla deler til en bil som aldri kom noe sted. en annen litt tynn, men stor i omkrets kommer fra noe nyere cherokee. svart lakert alu cooler. volvo240gl_turbo@hotmail.com ta gjerne kontak hvis interessen er der eller bare her for info Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Sleng ut noen bilder'a :D Og om det er alu eller plasttanker. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 legger ut bilder i morgen jeg men er alu begge to ikke no plast har litt primitivt camera utstyr men kommer i morgen Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 [ATTACH]19337[/ATTACH] [ATTACH]19338[/ATTACH] den som er en paugot cooler, men den andre må jeg bare finne Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg