Gå til innhold

Mitt 318i E46 prosjekt

Ranger emnet

Mortenzen

Anbefalte innlegg

Tok ett spontankjøp da det plutselig stod en Bmw i bruktbilavdelingen på jobben i 2007.. 4 timer etter den kom inn var jeg 120.000 fattigere, men veldig fornøyd:) Siden den gang har det vært polering hver 2. mnd, og mye oljeskift.

Litt av det som er gjort:

*Sotet ruter. (Noen som klarer å sote bakrute?) PM:)

*Hvite blinkers foran og på sidene.

*Lakkert hele venstresiden etter at en idiot kjørte på bilen min og stakk av mens den stod parkert.. skade for 30.000.. woho!:/

*Satt i 2*12" Pioneer med Alpine V-Power forsterker.

*3" Lyddemper.

Kommende ting:

*få tak i senkesett. (tips?)

*Sote bakrute.

*Ordne Motorfusk.

*Nye fangere og sideskjørt. (Tips?)

*trekke om basskasse.

*Bytte stabstagfòringer

*Bytte brekkbånd+skiver og klosser foran og bak.

Noe mer jeg bør gjøre? og ja, jeg vet det er kjip motor.. Men bilen er en drøm å kjøre<3

08102009229.jpg

Endret av Mortenzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at du var innom min tråd, med å snike litt på din åsså :P

fint utgangspungt du har fådd tak i der;)

trenger ikke så stor motor, vi har ikke veier her i norge:ahahahhaha:

senking er det jo masse av der ute i den vide verden, men http://nettbutikk.gsbildeler.no/ er jo en grei plass å begynne:thumb

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Du må jo legge solfilm hele veien, hvis ikke ser det bare teit ut synes jeg...Samme med baklyktene, sleng på hvite blinklys der og..halvferdig med bare foran.

Større felger hadde også vært greit ;)

Det kommer:) Men først må jeg få tak i ny diff:/ Peil på hvor jeg kan få tak i det til en grei pris? Morris tbg skal ha 14500,- :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at du var innom min tråd, med å snike litt på din åsså :P

fint utgangspungt du har fådd tak i der;)

trenger ikke så stor motor, vi har ikke veier her i norge:ahahahhaha:

senking er det jo masse av der ute i den vide verden, men http://nettbutikk.gsbildeler.no/ er jo en grei plass å begynne:thumb

Står på 17" felger nå.. og er enig i at det ser litt smått ut.. Spørs om det ikke blir no større felger etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-teck2 rundt om. med list på bakluka. og kanskje carbon splittere forran. og en liten bakrute senker. 3" lyddemper? japsepotte? 2x blanke 2" er nice under defusern på m-teck2 fangern bak. facelift lykter bak med hvite blinklys. blinklys med sort bakgrund og klart glass forran.. coiloverkitt, 9,5"x18" og 8,5"x18" med 225/40 r-18 dekk da får du tyskerstrekken. da har du et vanvittig tøft oppsett på en e46. (savner litt gamle e46`n min)

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-teck2 rundt om. med list på bakluka. og kanskje carbon splittere forran. og en liten bakrute senker. 3" lyddemper? japsepotte? 2x blanke 2" er nice under defusern på m-teck2 fangern bak. facelift lykter bak med hvite blinklys. blinklys med sort bakgrund og klart glass forran.. coiloverkitt, 9,5"x18" og 8,5"x18" med 225/40 r-18 dekk da får du tyskerstrekken. da har du et vanvittig tøft oppsett på en e46. (savner litt gamle e46`n min)

Takk for utfyllende svar!:P Hadde du dette på din? Har du bilder evt? :) Har sett m-tec2 fangere og.. de er smoothe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke splitterne men hadde fryktelig lyst på.. her er link til tråden om gamlebilen min. begynner i vintermodus. og er sommer bilder lenger inne i tråden.

http://www.bilforumet.no/3-serien/190298-e46-320-na-salgs.html

Endret av gofle2
glemte link :P

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider