Gjest Fron Solfilmservice Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe en firmabil, og valget falt på en VW Caddy 05-07mod. Bilen er ikke kjøpt ennå så jeg vil ha noen råd/vink. Driver med solfilm så bilen vil bli stylet max,men innenfor grenser. Bilen skal ha klare fine linjer og ikke for mye dill dall. Bare clean. Bilen skal ikke ha vinduer i kassa bak, bare i bakdørene Har tenkt meg en stylingpakke,men vet ikke hvilken. Fargen på bilen skal enten være hvit,sort eller sølv Justerbart senkesett 19 eller 20" hjul soting på rutene Logo som passer sammen med farga på bilen. Så innspill fra hvilken farge,felger osv hadde vært fint. Har forøvrig en kompis som skal montere anlegg i bilen. De planene han har så vil det bli trøkk i den. 18" sub bak, 8" og 5" og diskanter i dørene. Så forklar hvordan den opptimale caddyen skal være (legg gjerne med linker og bilder) Takker for svar Endret November 16, 2009 av Fron Solfilmservice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg