Gå til innhold

lakke vingen

Ranger emnet

rwd 4ever

Anbefalte innlegg

Men, hærregud da :)

Er jo ikke så tungt å lakke om du bare er nøye :) Jeez :D

Ta tiden du trenger, pusse ned med fint sandpapir.. grunning, og flere lag med lakk.. men, viktig og ha jevn sprut ;) så det ikke blir for mye og renner.. flere ganger med tynne lag er som oftest bedre en for mye for få ganger.. så et par lag med klar lakk uttpå..

Wips and ur done?

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Men, hærregud da :)

Er jo ikke så tungt å lakke om du bare er nøye :) Jeez :D

Ta tiden du trenger, pusse ned med fint sandpapir.. grunning, og flere lag med lakk.. men, viktig og ha jevn sprut ;) så det ikke blir for mye og renner.. flere ganger med tynne lag er som oftest bedre en for mye for få ganger.. så et par lag med klar lakk uttpå..

Wips and ur done?

slapp av nå.....

jeg er ikke så veldig tålmodig og tviler på mine ferdigheter som lakker. Men jeg får jo bare prøve. Så var det dette med lakk type da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lakka noen forskjermer på ega hånd me kompressor og billig sprøyte .. gikk lettere enn jeg trodde :P

har også lakkert noen plastikk-deler, nedre leppa framme på en bmw .. jeg pussa lett over den, la ett lag grunning, lakk og klarlakk. stort pluss om du er litt stødig på handa og greier å holde gjevn avstand fra det du sprayer med til det du sprayer på.

rundt om 30cm er fin avstand :)

viss du skal gjøre dette selv så vær forsiktig og IKKE hold sprayboksen på ett sted, må ha konstant bevegelse. bedre å måtte legge ett ekstra lag me lakk, en å måtte pusse ned å begynne på nytt. var overasket over hvor godt resultat jeg fikk :) når det kom til lakk, fikk jeg 4.5 dl lakk i riktig farge hoss bil-lakkerer, fikk også me 3 dl klar-lakk .. du trenger da neppe så mye lakk, husk å få lakken tynna ut så den er klar til bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider