Marius Nielsen Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Som ny her så tenkte jeg at det ville vært fint om noen kan komme med innspill på trimming av en sliten B5. Jeg har vurdert om jeg skal chippe eller sette powerbox på min gamle kjærre. Det er automatkasse på denne så jeg er veldig usikker da jeg er redd for en chipping kan ødelegge kassa ! Noen som har synspunkter på dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 det hjelper å nevne hvilken motor du har! Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Nielsen Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Det er en 1,9 TDI, 90 Hester tror jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Bilforumet - Søkeresultater Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg