Borahora Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei! Noen her som har kjennskap til denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19823920 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Kjenner ikke til den men er fryktelig overprisa da.. Til sammenligning forlanger jeg 55 000kr for min mv6 med nesten lik km stand og som også er strøken og påkostet tett på samme summer.. Så vil si den der er 15-20k for dyr. Å ja jeg veit hva jeg snakker om. ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borahora Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Hint, hint?? hehe veeel ... rød? Takk, men nei takk :) og 95 modell og noen tusen ekstra på telleren. Vil jo naturlig være litt billigere da vel? Selv om 80k kanskje er litt mye ja ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Var ikke noe hint. Bilen min er avtalt solgt den ;) Men min mening er att 80k er altfor mye. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg