funkmobile Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei! Har et par rustflekker i lakken min, blandt annet etter at noen har vert litt for ivrig i å åpne bildøra og noen store steinsprut. Eg er egentlig på jakt etter et passende middel for å hindre videre spredning av rust eg. Men det kommer ikke til å bli lakkert over med det første så det bør være blankt eller sølv og tåle og stå på uten øvrig beskyttelse. Finst et slikt middel? Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Rustbullet er sølv, og trengs ikke å lakkes over. Men han som solgte det i Norge har slutta, så må kjøpes fra utlandet da :/ Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Akkurat det eg var ute etter! Vet du noe om ka frakta kan komme på fra rustbullet.com? Fikk ikke opp noe sum på frakta. Takk for svar! Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 tja, sikkert rundt 200-300 for en boks. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 hvis du skal bestille litt av det fra utlandet så kan du få dem til og sende det som en Gave, da betaler du vel ikke Toll ellerno, kun frakt. Rett meg om jeg tar feil, men trur det var sånn;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payyy Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Eastwood rust encapsulator fåes såvidt jeg vet i sølv, og du kan få den hos gasolin.no her i Norge :) Mvh. Payyy. Siter -Livet er for kort for fire sylindere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg