elwood84 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hadde liggende en pose med diverse saker jeg skulle bruke til vinterkonservering av båtmotoren min, bland annet girolje. En flaske girolje hadde selvfølgelig defekt kork og hadde lekket ut. Hele 0,5 liter med girolje. Heldigvis ble en del av oljen igjen i posen. Og en del ble fanget opp av "topphatt" presenningen jeg hadde liggende i baksetet.. Men en god del fant veien til sitteputen. Det geniale jeg har funnet ut er iallefall at setetrekket på sitteputene bak( iallefall den lille puten som er den eneste jeg har prøvd på) er DEMONTERBART!! Så om du har sølt noe så er det bare å demontere og hive det i vaskemaskinen. MEN, det var litt kluss med noen stålstenger som holder trekket på plass til skummgummien. Får håpe jeg klarer å få det på igjen. For å få av trekket så er det bare å ta tak under der trekket er ført rundt stålstangan på basen av setet. Litt vanskelig å forklare. Men var ikke noe vanskelig. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg