Gå til innhold

Min Stratus

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt min Chrysler Stratus 95 på Eu-kontroll og fikk endel påpekninger, skal heldigvis få hjelp av en kompis og min onkel, så jeg slipper å hive den inn på verksted. Men jeg lurte på om dere her mener det er best å kjøpe deler herfra eller fra USA.

Det jeg trenger er,

Nye bremserør, (midten-foran-høyre-venstre)

Nytt speil

Stopplys og ryggelys defekt

Ny bærekule (foran)

Støtdempere bak

Nye hjulbolter (alle)

Rustskader ved jekkfest bak ( hva må skiftes her?)

rustskader ved h/v innfestning til langsgående bærearmer bak (her mener en at det e foringen, mens en annen mendte det ikje var det men noen annet, husker ikke hva han sa)

For høyt CO2 utslipp (rense luftfilter, evt kjøpe nytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Høres ut som du har litt å puske med da ;)

Men jeg vil anbefale deg å handle fra USA, enten via eBay eller rockauto... Det er mye å spare på å handle derfra. Selv om mye ikke er orginaldeler. Skal du handle Mopar koster det for litt mer selv fra USA.

Husk at når du handler fra USA se etter deler til Dodge Stratus og Chrysler Cirrus 95-00.

Ellers må vel rusten sveises, jeg har prøvd andre luriummåter å fikse slikt på, få det sveiset så slipper du problemer senere ;) Du kommer bare til å bli plaget hvis ikke.

Ellers, luftfiltret bør du bytte om du ikke har ett som kan vaskes. Jeg kjøpte vaskbare filter fra USA, funker fint så det vil jeg anbefale :)

Sleng opp noen bilder av bilen etterhvert? :)

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider