Stratus90 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Har nettopp hatt min Chrysler Stratus 95 på Eu-kontroll og fikk endel påpekninger, skal heldigvis få hjelp av en kompis og min onkel, så jeg slipper å hive den inn på verksted. Men jeg lurte på om dere her mener det er best å kjøpe deler herfra eller fra USA. Det jeg trenger er, Nye bremserør, (midten-foran-høyre-venstre) Nytt speil Stopplys og ryggelys defekt Ny bærekule (foran) Støtdempere bak Nye hjulbolter (alle) Rustskader ved jekkfest bak ( hva må skiftes her?) rustskader ved h/v innfestning til langsgående bærearmer bak (her mener en at det e foringen, mens en annen mendte det ikje var det men noen annet, husker ikke hva han sa) For høyt CO2 utslipp (rense luftfilter, evt kjøpe nytt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brende Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hadde også for høyt CO2 utslipp på min, Byttet Lambasonde og spjellhuset, og da gikk CO2 utslippet fra 2,5 til 0,3 ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Høres ut som du har litt å puske med da ;) Men jeg vil anbefale deg å handle fra USA, enten via eBay eller rockauto... Det er mye å spare på å handle derfra. Selv om mye ikke er orginaldeler. Skal du handle Mopar koster det for litt mer selv fra USA. Husk at når du handler fra USA se etter deler til Dodge Stratus og Chrysler Cirrus 95-00. Ellers må vel rusten sveises, jeg har prøvd andre luriummåter å fikse slikt på, få det sveiset så slipper du problemer senere ;) Du kommer bare til å bli plaget hvis ikke. Ellers, luftfiltret bør du bytte om du ikke har ett som kan vaskes. Jeg kjøpte vaskbare filter fra USA, funker fint så det vil jeg anbefale :) Sleng opp noen bilder av bilen etterhvert? :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg