- Pal - Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Foskjermene mine her begynt og ruste litt og i den forbindelse lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg nye. Men tenker også at jeg skal investere i faceliftlykter. Vet jeg må kutte av en "leppe" på org. skjermene for å få inn facelift lyktene. Så det jeg da lurer på er om jeg kan kjøpe skjermene som kom med facelift utgaven og montere disse rett på min? er fastene på samme punker? er skjermene helt like med untak av "leppen" ved frontlyktene? Eller burde jeg bare kjøpe skjæmer som er beregnet til min og kutte "leppen" før jeg sender dem til lakk? Takker for alle svar:) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Skjermene er like, med unntak av leppen foran, manglende Audui-merke på siden og avlange blinklys framfor kvadratiske. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg