Gå til innhold

Forsterker Poblemere (Protection)

Ranger emnet

Kodal

Anbefalte innlegg

Kobla til anlegg i Mercedesen igår. Kjøpte det kabelsettet til 400-500 på biltema, og en pioneer spiller på Lefdal til 1300.

Fra før av har jeg en 2x12" Gas Sub, og en X0 Fence 1000w 4 kanals forsterker (Har funka veldig bra faktisk).

Det som er , er at forsterkeren lyser bare rødt. Pioneer spilleren ser ikke ut til å fungere. Får ikke strøm i den. Prøvde 2 andre gamle spillere, de får strøm.

Jordinga har jeg festa til skiltfestet (fungerte bra på 740n jeg hadde).

Den siste tia jeg hadde 740n så begynte subben å bare dure og buldre baki der hele tia (når jeg hadde spilleren på, da hadde jeg en gamlere pioneer). Da lyste forsterkeren grønt.

Men iallefall, problemet på mercedesen, kan det være jordinga? eller høres det ut som forsterkeren? Var ikke lenge sia jeg hadde forsterkeren til rep. Så den skal jo funke fint..

Endret av Kodal
Poblemere , hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mere info!!!!

Men ja, jordingspunktet ditt er IKKE bra, og det var helt sikkert derfor det begynte å dure tidligere...

Første post blir å få spilleren til å fungere, så les bruksanvisningen ;)

Hvis forsterkeren lyser på protection uten at spilleren er på, så er det noe veldig feil, for forsterkeren skal ikke skru seg på før spilleren er på når alt er koblet riktig...

Helt ærlig så høres det ut som du burde få litt hjelp til dette, slik at du ikke starter en brann ;)

Hvor i landet bor du ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mere info!!!!

Men ja, jordingspunktet ditt er IKKE bra, og det var helt sikkert derfor det begynte å dure tidligere...

Første post blir å få spilleren til å fungere, så les bruksanvisningen ;)

Hvis forsterkeren lyser på protection uten at spilleren er på, så er det noe veldig feil, for forsterkeren skal ikke skru seg på før spilleren er på når alt er koblet riktig...

Helt ærlig så høres det ut som du burde få litt hjelp til dette, slik at du ikke starter en brann ;)

Hvor i landet bor du ca?

Hehe, Er ikke no hokus pokus å koble til en cdspiller, så den er det nok noe feil med, skal bytte den i dag. Forsterkeren lyser ikke rødt når cdspilleren er slått av. Bare når jeg slår den på ( Altså nå snakker vi om den gamle spilleren som sto i bilen da jeg kjøpte den ). Men ser at du bor i Vestfold, Det gjør jeg og. Nærmere bestemt Kodal/Sandefjord. Om du kan detta her ut og inn så skulle du ikke sett bortifra at jeg kunne gi deg en slant for å få det til å fungere =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider