Gå til innhold

Effektanlegg

Ranger emnet

SnoW

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vurdert å skaffe meg effektanlegg til min Audi A4 1.8T. Når det gjelder merke og kvalitet så må jeg innrømme at jeg ikke har så mye greie på det, men har tenkt litt på å skaffe meg Remus.

Er det noen her som har remus effektanlegg på en Audi A4 som har et bilde av det og eventuelt noen få ord om din erfaring.

Hvis det er noen flere merker som anbefales eller andre nyttig info så tar jeg i mot det med en stor takk

Hilsen

En Audi freak :D

Her er et bilde av min audi. Noen flere forslag til hva jeg kan gjøre med den?

Jeg har:

Chipp

Dump vavle

K&N Sportsfilter

Senka (40 mm)

Øyelokk

Nytt setetrekk på fører side

Kommer:

Effektanlegg

grøftelys

Min Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AimPoint

Senke mere!!!

WORD! Hører at (whatever firma) ikke har tilbud på Gewinde for tiden, så her er det ikke snakk om bra senk for små penger! Hva er det det koster nå for tiden, forresten? 10.000,-?

Gewinde=Høydejusterbare coilovers fra Tyskland (Red. Anm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde FK.

justerbart trykk og høyde.

ca 9500 betalte jeg. men fikke det

litt rimeligere fordi jeg handla mer.

Men neste gang skal jeg kjøpe meg HR. tror

det funker ganske godt(noen der ute som har erfaring fra HR?)

trenger ikke trykk justerbart. nokk med høyde just.

Audi A4 1,8tq

x - Audi A4 1,8Turbo Avant

x - Golf Mk1 1,8GTI

x - Austin Mini 1275 GT Clubman

x - Morris Mini 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt skryt skryt..

skal jeg komme med et innlegg jeg også da?

Fullt justerbart Öhlins-understell på RX7'en min.. :)

Slå den da!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graftam: Når jeg monterte dump vavle og kn filter i min audi så reagerte den kjappere når jeg ga gass. Jeg vet ikke om det egentelig skal gjør det men det gjore det med min. KN sportsfilter er et filter som er tynnere og motoren får mere luft.

Magun: Jeg har vurdert ferrita effektanlegg.. jeg har titte på en til 4500kr i sverige. jeg trur ikke norge impoterer ferrita så da må jeg til sverige. Heldig hvis så bor jeg bar 7 mil fra svinesund :)

Har du det på din bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoW

Magun: Jeg har vurdert ferrita effektanlegg.. jeg har titte på en til 4500kr i sverige. jeg trur ikke norge impoterer ferrita så da må jeg til sverige. Heldig hvis så bor jeg bar 7 mil fra svinesund :)

Har du det på din bil?

Jeg hadde det på den forrige Audien min (2,3 20V) ,blei grom lyd i den! Men nå er det ikke samme motor i den som det er i din bil da.

Ferrita har forresten også livstidsgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider