SnoW Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Hei Jeg har vurdert å skaffe meg effektanlegg til min Audi A4 1.8T. Når det gjelder merke og kvalitet så må jeg innrømme at jeg ikke har så mye greie på det, men har tenkt litt på å skaffe meg Remus. Er det noen her som har remus effektanlegg på en Audi A4 som har et bilde av det og eventuelt noen få ord om din erfaring. Hvis det er noen flere merker som anbefales eller andre nyttig info så tar jeg i mot det med en stor takk Hilsen En Audi freak :D Her er et bilde av min audi. Noen flere forslag til hva jeg kan gjøre med den? Jeg har: Chipp Dump vavle K&N Sportsfilter Senka (40 mm) Øyelokk Nytt setetrekk på fører side Kommer: Effektanlegg grøftelys Min Audi A4 1.8T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hællæ Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Har selv Supersprint..Er fornøyd med det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoW Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Har hørt at supersprint skal være bra også. Har du noe bilde av det? Hvor mye ga du for det og er det bra lyd i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Jeg hører at raka 4" rør fra turbo (uten katalysator) og ned til bakkenivå (eventuelt ut forskjermen) gir akkurat passe lydnivå, samt litt effekt også. De mere øtålige kan vurdere trekke 3" rør bakover i løypa til det gamle eksosanlegget... :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Senke mere!!! Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by AimPoint Senke mere!!! WORD! Hører at (whatever firma) ikke har tilbud på Gewinde for tiden, så her er det ikke snakk om bra senk for små penger! Hva er det det koster nå for tiden, forresten? 10.000,-? Gewinde=Høydejusterbare coilovers fra Tyskland (Red. Anm.) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 jeg hadde FK. justerbart trykk og høyde. ca 9500 betalte jeg. men fikke det litt rimeligere fordi jeg handla mer. Men neste gang skal jeg kjøpe meg HR. tror det funker ganske godt(noen der ute som har erfaring fra HR?) trenger ikke trykk justerbart. nokk med høyde just. Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Skryt skryt skryt.. skal jeg komme med et innlegg jeg også da? Fullt justerbart Öhlins-understell på RX7'en min.. :) Slå den da! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoW Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 vær så snill å holder dere til emne da :op eller start en annen tråd :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Graftam Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hvordan er det med effektanlegg på vanlig 1.8? Skulle gjerne hatt det. Og hva gjør egentlig et KN filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Har gode erfaringer med Ferrita effektannlegg ,men jeg vet ikke om dette monteres i Norge lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoW Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Graftam: Når jeg monterte dump vavle og kn filter i min audi så reagerte den kjappere når jeg ga gass. Jeg vet ikke om det egentelig skal gjør det men det gjore det med min. KN sportsfilter er et filter som er tynnere og motoren får mere luft. Magun: Jeg har vurdert ferrita effektanlegg.. jeg har titte på en til 4500kr i sverige. jeg trur ikke norge impoterer ferrita så da må jeg til sverige. Heldig hvis så bor jeg bar 7 mil fra svinesund :) Har du det på din bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat Turbo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ferrita Norge AS (+47) 69 844090 Sörmyrveien 3, 1820 Spydeberg http://www.ferrita.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by SnoW Magun: Jeg har vurdert ferrita effektanlegg.. jeg har titte på en til 4500kr i sverige. jeg trur ikke norge impoterer ferrita så da må jeg til sverige. Heldig hvis så bor jeg bar 7 mil fra svinesund :) Har du det på din bil? Jeg hadde det på den forrige Audien min (2,3 20V) ,blei grom lyd i den! Men nå er det ikke samme motor i den som det er i din bil da. Ferrita har forresten også livstidsgaranti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoW Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Det høres bra ut :) jeg ringte til de som har ferrati norge å de tar kun 250 - 500kr for montering. Blir 5000 ink montering fra kat og bakover. Er vel ikke så lenge til det blir effektanlegg på meg også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg