ToRe89 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hei. Lurer på om noen vet hva som er galt med anlegget i min Chrysler Stratus 95. Jeg byttet spiller for noen dager siden,alt virket kjempe bra men plutselig idag ble alt helt dødt, nå har jeg prøvd noen andre spillere også men ingen virker. ingen sikringer har gått! noen som har ett svar på det? =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Har du lys i kartlampene? De små helt framst i taket... Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 feilsøk om det det er strøm til cd spilleren.... kansje kabelen som er tilførsel har detet av eller noe? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg