Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Les mere HER. lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 hehehe lol Konge!:D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 skal man først bli gammel så hvorfor ikke gjøre som han:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Han var en skikkelig råtass! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Hehe.. så ut som fattern var ute på tur kiddie :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Alltid likt biler og vakre kvinner, derfor jeg ikke har noen penger i dag.. Og han er 102år gammel.... :D:D:D Da veit han vel hva han prater om... Er det derfor jeg er fattig og kommer til å forbli det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by volvofasII Alltid likt biler og vakre kvinner, derfor jeg ikke har noen penger i dag.. Og han er 102år gammel.... :D:D:D Da veit han vel hva han prater om... Er det derfor jeg er fattig og kommer til å forbli det... Den trenger et par justeringer for og passe her i Sovjet-staten.... legg til "pga skadaløse avgifter og psykopat-UP" så er vi nok i mål tenker jeg... ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by Loppa Den trenger et par justeringer for og passe her i Sovjet-staten.... legg til "pga skadaløse avgifter og psykopat-UP" så er vi nok i mål tenker jeg... ;) hehehehe, så sant så sant :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg