Gå til innhold

Kjøpt meg Audi RS6 2004 Avant

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

haha! hele poenget også det ;)

Ja, 2,5 litern er genial... særlig med litt trimm... går som djevelens lyn. De fleste får seg et sjokk når jeg gir full gass på den der. Faktisk syns jeg 2,5 litern er mer morro å kjøre enn 4,2 S6 :) tro det eller ei!

Men, den modellbilen blir som en inspirasjonskilde til å klare å spare til en ekte RS6 :)

er jo ikke så lenge til at den nye rs6 er gammel, koster vel en million om 5-6 år :D bare å spare det vettu ;)

kan faktisk tro deg ang 2.5 liter vs 4.2 S6. sprek turbo-sekser mot lat suge-v8er ;)

hvordan går det med kam-akslene på 2.5ern, byttet eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke så lenge til at den nye rs6 er gammel, koster vel en million om 5-6 år :D bare å spare det vettu ;)

kan faktisk tro deg ang 2.5 liter vs 4.2 S6. sprek turbo-sekser mot lat suge-v8er ;)

hvordan går det med kam-akslene på 2.5ern, byttet eller? :)

bytta ja :) lå ventiler rundt i hele bunnen av motoren :P var godt å få det der på garantien. så var det rett på trimbenken med den!

ja, seig er den vel ikke, men det finnes jo ikke noe moment i den der 4,2 litern. Kjedelig... nå skal ikke jeg si at jeg kjører fra S6n med 2,5 litern, men at den henger godt på tviler jeg ikke et sekund på. fra 160 og opp mot 200 syns faktisk nesten at 2,5 litern virker kjappere, 2,5 litern 30 til 100 går som et satans lyn så daffer den bittelitt av opp mot sånn 140, men fra 160 og opp så virker det som en hånd kommer fra oven å dytter :D

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta ja :) lå ventiler rundt i hele bunnen av motoren :P var godt å få det der på garantien. så var det rett på trimbenken med den!

ja, seig er den vel ikke, men det finnes jo ikke noe moment i den der 4,2 litern. Kjedelig... nå skal ikke jeg si at jeg kjører fra S6n med 2,5 litern, men at den henger godt på tviler jeg ikke et sekund på. fra 160 og opp mot 200 syns faktisk nesten at 2,5 litern virker kjappere, 2,5 litern 30 til 100 går som et satans lyn så daffer den bittelitt av opp mot sånn 140, men fra 160 og opp så virker det som en hånd kommer fra oven å dytter :D

Flaks at du fikk det på garantien! koster vel ca 40k? :O

Regner med at den trekker noe sinnsvakt etter 1800rpm? :D

Har du en egen tråd om denne bilen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til topic, bruk PMer eller lag ny tråd.

Roget that :)

Har ikke noe tråd om bilen direkte, men har litt her der jeg tester 4x4 til audi ;)

http://www.bilforumet.no/a6-s6-rs6-a8-s8-1996/232909-quattro-to-the-test-a6-pa-fjelltur.html

og

http://www.bilforumet.no/a6-s6-rs6-a8-s8-1996/232275-trimming-2-5-tdi-180-hk.html

og s6:

http://www.bilforumet.no/a6-s6-rs6-a8-s8-1996/210549-mitt-nye-glis-audi-s6.html

men tilbake til topic, er det noen her som har kjøpt modellbiler før? de hadde veldig mange fete modeller hos quattroco, bla en modell over Quattrosystemet :D den blir neste på bestillingslista!

Endret av twogees

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider