Ingrid Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Da har jeg vært og henta meg ny bil- endelig cooper S på meg også! Er superfornøyd, og tror jeg kan kalle meg en ekte minientusiast når jeg sitter med to minier:D:D:D:D Et par bilder av gliset, fler kommer nok straks. Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Tøff ! Gratulerer Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 GrattiS. CooperSuper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Har hatt bilen et par dager nå, og er veldig fornøyd hittil, det eneste er at sentrallåsen har sluttet å fungere- utrolig irriterende. Det har skjedd på cooperen min en gang også, så må vel ha ny nøkkel. Litt specs: - xenon - Navi - Delskinn - Ryggesensor(ikke akkurat nødvending, men men) - Multifunksjonsratt - Cruisecontrol - 17" vinter og sommerhjul - Takluke - Klimaautomatikk Øsnket egentlig Harman Kardon anlegg og helskinn også, men man kan ikke få både pose og sekk når man kjøper bruktbil. Må gjøre litt mods på den fremover for å få den som jeg vil ha den. Hvite striper er bestilt, noe jeg synes er et must på mini. Litt flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 nice! HarmanKardon-anlegget er konge. Men radio boosten i R53 var ikke så verst den heller. Mye bedre enn tilsvarende i den nye hvertfall. Jeg har bestilt back lit dørlist med "MINI Cooper S" som julegave til min i dag. nam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Ja, det er helt ok. Viktig å gi bilene julegver også:-D Jeg fikk senka min i dag(eller samboer skal få cred for senkinga), var jo høy som et uvær, og hadde heldigvis de gamle fjerene mine liggende, så da ble det saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 hehe, kjempehøy. var det ikke sportsunderstell på den, da? de senket den vel med 9mm med det gamle sportsunderstellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Var sportsunderstell ja, men det er jo ikke så veldig lavt det da:-P Nei, jeg haddde noen 30mm veitech-fjerer som jeg hadde før jeg kjøpte kw2 til coopern. Det ble bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Er det eneste jeg savner fra den gamle Cooper S-en. De steinharde fjærene. Kan vel tenke meg at din er enda hardere enn det vanlige sportsunderstellet jeg hadde på min. Jo, også supercharger-vinet, da. Digg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hehe, ja- er litt stivere, men ikke mye, for den er jo faktisk utrolig stiv originalt. Ja, må si jeg ELSKER kompressorlyden :-D men turbotrykket i den nye er jo upåklagelig da:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 oh, yes. jeg savner ikke motoren, bare lyden :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Gratulerer med stilig bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Gratulerer med ny bil! skal du beholde begge bilene fremover eller? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicka Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Gratulerer med ny bil! Er som du sier, mangler stripene! Nå har jo ikke jeg det, men syns det ville kledd bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Takker takker :-) Skal ha begge bilene ja, hehe! Kjekt med to minier;) Synes ikke din skal ha det heller Nicka, GPn skal være sånn som den ble levert :-) (Bare med xenon- dumt man ikke kunne få det på). Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg