Senshi Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Hei Ingrid! Grattis med ny Mini! Så pen ut! Er jo lik farge til meg? Hyperblue? Ble bra med litt senk, og det blir enda bedre med hvite striper! Ser et JCW emblem i grillen. Har den JCW tuning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Hei Senshi. Ja, det er samme farge som din, synes den er den fineste(utenom electric blue da selvfølgelig). Works emblemet fulgte med, men den er dessverre ikke JCW-tuna. Har vurdert å gjøre det, men tror det blir litt dyrt. Blir vel heller å bestille diverse deler fra lohen osv, for å få litt mere krefter:D Skal nok ta av worksemblemet, men har ikke kommet så langt enda- vurderte også å bytte tilbake til originalgrill, iom at jeg ikke har hele aerokitet(vil gjerne ha det hvis jeg skal ha grillen), men i følge gamle eier er nok det lettere sagt enn gjort. Vi får se :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Har hatt bilen inne til en sjekk på bavaria nå, var noe småplukk jeg lurte på. Syntes det kom en litt rar lyd fra motoren og eksosen, men dette var visst normal i følge bavaria. Fjernkontrollen på nøkkelen har sluttet å fungele og spyledysene fungerer ikke. Er det noen flere som har hatt problemer med dette? På den andre minien min sluttet også fjernkontrollen på nøkkelen å slutte en gang, så det må være en kjent feil. Jeg mener da at spyledysene og nøkkelen burde gå på bruktbilsgaranti, burde det ikke det(er under 3 mnd siden den ble kjøpt der)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Var en tur i Sandefjord her for en stund siden, og på vei hjem knakk ene fjera bak, noe som resulterte i høy mini igjen: Endelig fikk jeg meg KW v. 2, og ble svært fornøyd med resultatet: Har også fått på hvite striper. Skal få tatt noen bedre bilder en dag det er litt fint vær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 KW2, er det justerbart? Evt hvor mye senker det? Du er også velkommen til å svare på PMN min om du vil! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja, det er justerbart både på høyde og stivhet :) Har det på den andre bilen min også, den var nok enda lavere, du kan se på slutten av tråden: http://www.bilforumet.no/mini/195213-mini-cooper.html Er dette senkesettet: http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail.php?prod=KWVariant2Coilovers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Kjøpte du det fra Lohen? Åssen er kvaliteten, leveringstid og ikke minst betaling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Nei, jeg kjøpte fra senk.no (norsk bildelsenter), tar vanligvis en uke å få derfra, men pga påske osv ble det vel 2-3 uker :) KW er kjempebra! Er veldig fornøyd! Har hatt det et par år på den andre bilen. Rustfritt osv osv. Har aldri bestilt noe fra lohen, men har sendt et par mail med de, og de er veldig greie å ha med og gjøre, så jeg kommer til å bestille noe derfra når pengene strekker til =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hvorfor kommer ikke R53 (cooper s) opp på senk.no? :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Tja si det :-O Send de en mail bare, de skaffer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Bilder etter senk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 God klaring der. :P Det skal vel ikke så mye til for at du slår fronten i bakken heller? Som f.eks over fartshumper o.l.. :P Merker det fort skjer på min også. Flott bil! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 All klaring er god klaring! Ja, det subber ganske mye, men går som regel greit når jeg kjører saaaakte over :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Har du prøvd den på vinterføre med senkingen, da? Min er litt høyere, men jesus som det smeller i fronten. :P Dog, prøver å forsiktig der det er dårlig brøytet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Har kjørt med ca 30mm senk på vinteren, og da blir jeg måkebil. Kan ikke ha den så lav som dette på vinteren, for da blir den enda lavere med mindre hjul på, så da har jeg nok ikke noen fanger igjen til våren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg