Ingrid Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Se der ja! Men jeg hadde ikke parkert så nærme han røde der- tenk om han smeller opp døra rett inn i bilen din :O *skrekk og gru!* Men du står kanskje lengre unna enn det ser ut som :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Står LANGT unna! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Vurderes solgt pga huskjøp. Kontakt meg for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianB Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har prøvd å kontakte deg, men uten hell. Ta kontakt på mail eller tlf: ni to seks en null seks seks en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hei. Beklager- har ikke sett før nå. Jeg skal sende deg info om bilen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Fortsatt til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Må bare spørre deg, siden du har senket bilen med coilovers. Er det godkjent i vognkortet? Skal gå til innkjøp av coils, men har lest litt om at noen mener man bør ha justerbare camber plates. vet du noe om dette? Eller har du bare brukt coils, og det har gått helt fint? Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Må bare spørre deg, siden du har senket bilen med coilovers.Er det godkjent i vognkortet? Skal gå til innkjøp av coils, men har lest litt om at noen mener man bør ha justerbare camber plates. vet du noe om dette? Eller har du bare brukt coils, og det har gått helt fint? Hei. Litt sent svar kanskje, men bedre sent enn aldri? Jeg har ikke godkjent på denne bilen, men jeg har godkjent på coopern min. Da bare senket jeg den slik at den var innenfor det som stod i tüv-papirene, og tok en firhjulskontroll. Så dro jeg opp på biltilsynet og de godkjente det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Frekk bil! Var det igjen mye å justere på i den høyden du har på de siste bildene av bilen? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg