2,3 kimmi Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 hei jeg har kjøpt meg en 99 kangoo med kasset spiler i.og det er sånn kontrol ved ratte på`n og det er et displei mitt på darsjen på`n.er noen som vet hvordan jeg kan får det til å virke på en ny/nyere spiler. kim Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Du må ha en adapter som passer til din bil, og din spiller. Pioneerspillere fins det ihvertfall slike adaptere til... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 takk da må jeg handle da.får jo faan ikke hørt på radio nesten en gang vøtt Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf_Nilsen Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Ser at det er varebil du har. Det støyer og bråker en del i disse bilene. De innebygde høyttalerne er heller ikke noe å skryte av. Hvis du skal ha litt kvalitet på det du hører på blir det sikkert lydisolering og nye høyttalere :ahahahhaha: Men du har plass til stor basskasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg