Volvo Kid Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 hvor sitter lysrelet på w201/190E? sliter med at de forbanna lysa står på etter jeg har stoppa bilen å skrud av lys brytern litt lei av å koble av bateriet hele tia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Det skal ikkje være noe relè med mindre det er automatiske kjørelys, orginale automatiske kjørelys har ett relè framfor sikringsboksen, og de ettermonterte har ofte en drøss bak lysbryteren en plass. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Kid Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 jeg veit ikke om jeg har orginale eller ettermonterte aut.kjøre lys men jeg finner ikke noe rele i motor rommet i hvertfall. skal se i morra om jeg finner noe rele oppunder dashen. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Fant du ut av det? Har samme problem på min 190.. Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Kikk bak fothvilern. Norske biler har orginalmonterte, import ikke som oftest. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg