Gå til innhold

""opel kadetten""

Ranger emnet

Tussi

Anbefalte innlegg

heeeei...

vil vise fram mit lang tids Prosjekt som er en kadett 1979 mod godt 155000km

er en del rust på den.. å litt jobb.. håper å f de på venge snart.. skal bli mest orgenal so muling utten om senk å felger..

planer:

gjort(+) ikke gjordt()

ta rusta()

senke bilen()

nye felger "13"()

lakke bilen i samm fargen()

++++++

Bilde027.jpg

Bilde032.jpg

Bilde035.jpgBilde034.jpg

Bilde033.jpg

Bilde031.jpg

Endret av Tusis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noke nytt som har skjedd her da?

det skjer en go del i garasen fortiden.. holder på med et sparkel jobb å skullet rust men NEI da. apperate tok kvelden:( men fikk tak i et nyt så i 11 til 13 des skal bilen være ferding med rust.. skal komme med mer bilder;)fant ut at jeg har vannlekarse i bakkruta:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjer en go del i garasen fortiden.. holder på med et sparkel jobb å skullet rust men NEI da. apperate tok kvelden:( men fikk tak i et nyt så i 11 til 13 des skal bilen være ferding med rust.. skal komme med mer bilder;)fant ut at jeg har vannlekarse i bakkruta:(

oki;) ja vannlekasje i bak ruta hadde eg og,sveiste i ny kant berre.. såg sånn ut ,,,hadde litt rust framme og med vindu....greit å ta ut vunduane egentlig

rusti_bakrutekanten.jpg

og ny kant,,her blei det lagt grunning osv oppå igjen

nysveisa_bakvindukant.jpg

bakruta og siderutene går fint å ta ut,,framruta og egentli,,men den e meir fare for den sprekker,gjor det på eine ruta mi vertfall...

Endret av Einart

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
i dag fant jeg veeeeeelding mye rust på bilen:( fikk tatt av begge sjermen på bilen å der vardet en del rst jeg ikke viste om... bilde kommer... kunne tenkte meg en dele bil

ja men under framskjermene på kadett c er en kjent rustplass;) får nok fiksa det,, har du tilgang til sandblåse utstyr? kompressor fks? eg har utstyr vertfall,, funker greit..

må legge ut bilde av innerskjermene;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...