zonked223 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hei, Jeg har bestilt en Audi A4 fra møller som kommer om ca 6 uker. Tingen er at jeg har blitt litt usikker på om jeg gjorde et lurt valg. Jeg hadde et budsjett på 400k. For det får jeg en audi A5 160 hk bensin med 0 utstyr til 405k. Bensinmotoren hadde gitt meg en god del mer forsikring siden jeg er under 25. Jeg valgte en Audi A4 120 hk diesel med mye utstyr. Full S-line og en god del mer. Jeg betalte 389k. Og jeg må si jeg angrer litt. Jeg er ikke ute etter noe praktisk bil så designmessig er det surt. Designet er egentlig den eneste grunnen til at det er erglig. Syns dere forskjellen er stor nok til at jeg burde avbestille den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 hvordan tjener du så greit når du er under 25? Bare å ta høyere utdanning, gjøre det bra og finne seg en god jobb det:) Starter man f.eks. en master rett etter vgs, har man den når man er 23:) Tror selv jeg hadde gått for den godt utstyrte a4'n:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 a4'en med mye utstyr kommer til å holde seg mye bedre i pris enn den ribba a5'en ;) Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonked223 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Takk for svar! Da går jeg for A4. klikk.no Kritiserte designet på A4 sammenlignet med A5 sinnsykt, så jeg ble litt usikker hehe. Andre anmeldere sier at de ser dønn like ut, så du vet snart ikke hvilken model du setter deg inn i. Selv syns jeg selvfølgelig A5 ser bedre ut, men syns ikke forskjellen er så stor at det gjør noe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hva klikk sier bør ikke ha noe å si for valget ditt;) Det er nettopp det det er, ditt valg ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Du vil nok heller ha en fin A4 enn en vanskligsolgt, brukt A5 når du skal ha noe nytt ja. Forøvrig: det evige forummas etter hvordan/hvorfor folk skaffer seg penger er en uting! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg