Gå til innhold

Finn EN feil :D

Ranger emnet

Ole-Steinkjer

Anbefalte innlegg

skal vel være 2 stk parklys på alle biler jeg har sett hvertfall...så om man har ett så har du en pære som er gått og dermed mangel vel?

men jeg ser feilen tror jeg...5 rånere utenfor en stengt bensinstasjon med mer flittig bruk av juletrelys enn ett godt dekorert amerikansk hus i jula :P

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha parklys på kun ene sida. Men må selvsagt ha både forran og bak på samme side.

Litt eldre opler har funksjonen i bliklys-armen. Står du med parklys på og blinker til ene sida så slå parklysa på andre sida seg av. Dette for å kunne stå med parklys dobbelt så lenge hvis man har fått motorstopp. (ikke nødvendig å ha på parklys på den sida av bilen som står ut i grøfta)

Ang bildet så var det jo litt diverse å kommentere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du kan ha parklys på kun ene sida. Men må selvsagt ha både forran og bak på samme side.

Litt eldre opler har funksjonen i bliklys-armen. Står du med parklys på og blinker til ene sida så slå parklysa på andre sida seg av. Dette for å kunne stå med parklys dobbelt så lenge hvis man har fått motorstopp. (ikke nødvendig å ha på parklys på den sida av bilen som står ut i grøfta)

Ang bildet så var det jo litt diverse å kommentere på :P

Denne funksjonen har det vært på alle bilene jeg har hatt.

Det er også fint hvis bilen skal stå en stund i en smal mørk gate, så kan du markere ytterpunktet og vise at den står der ved å tenne det ytterste parklyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider