[toca] Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Vurderer å kjøpe meg ett frontsett fra Infinity. Er dette ett bra valg? Settet finner dere her. Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ingen som vet noe om det?:eek: Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 joda...men ingen tar seg tid til å svare. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ingenting fra Infinity er dårlig... Ihvertfall om man ser på pris/ytelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hva mere du skal ha da ? drive det på en forsterker eller cd spiller ? hva med noen lapper mere og focal ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Det blir det frontsettet fra infinity, 6x9 fra kenwood, 2x12 kicker og hadde tenkt på forsterker fra dynabel. Tror jeg havner på monoblokk til sub og en annen til å drive hatthylla + front. Høres vel greit ut det? Det er første gang jeg bygger så jeg setter pris på tips ;) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg hadde heller glemt de Kenwood 6X9" og kostet på meg et bedre frontsett. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 dynabel 4 kanaleren er fine saker, eller den stereo forsterkeren fra di, funker flott. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Rockford Seat Jeg hadde heller glemt de Kenwood 6X9" og kostet på meg et bedre frontsett. Hadde de kenwoodene fra før, men de hadde jeg tenkt å bytte ut etter hvert. Muligens med JBL T595 Limited. Har hørt bare bra om de egentlig. Men uansett er dette som sagt første gangen jeg bygger stereo i bil, så det kommer nok av tid til å bytte ut her og der ;) Noen bra frontsett du har i tankene da? Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hei!! Jeg har kappa settet på lager til nesten samme prisen... Kappa settet er mye bedre i forhold til reference settet.. Skal ha 2000,- for det.. Koster 2990,- veiledende.. Stor forskjell på de frontsetta!! P.S Helt enig med Rockford Seat når det gjelder de 6x9'ene bak.. Dropp de til fordel for et bedre frontsett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg