Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Kunne vært bedre, men jeg gidder ikke utvikle den mere etter iallefall 8 timers effektiv Photoshopping... Og hver en piksel er tegnet av meg selv, har bare brukt et M3-bilde under som jeg har tegnet etter... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Det var jo dritbra da! thumpsup Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Bra!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Glad you like it! Liker å tegne, men det er så helt utrolig tidkrevende... Neste prosjekt blir en AE86 i vill sidelengs drift, men jeg trenger et bilde å utgå fra... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 har bare en ting å si.... pent =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Sweet! Noe sånn hadde jeg aldri hatt tolmodighet til :P Keep it up! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Konge tegning, har du kunstner-utdanning, eller? Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Har ikke kunstnerutdanning, har bare brukt time inn og time ut med Photoshop. Det er egentlig den eneste måten å lære det på, hvis man er en gjerrigpeis som meg som ikke koster på seg dyre kurs... :) Det tar lang tid å tegne noe sånt, men resultatet står som regel i stil med tiden man har brukt. Preview på kommende tegning; Temari fra animeserien Naruto: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Tøft :) Hva gjør man ikke for å korte ned vinteren her oppe i nord? :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Jeg korter ikke ned vinteren -> 4WD-sladdesesongen er kort nok fra før. ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg