Gå til innhold

Bedre lyd i BMW 320ci

Ranger emnet

asm492

Anbefalte innlegg

Er selfølgeligt muligt å få eit komplett annlegg for 4-6k!

Men blir lyden bra? Nei! (no tenker eg på at du kjøper nytt og eg er litt kresen)

Du får heller ta kontakt når du har kjøpt bilen. (sjekk for rust på dører, bakluke og panser!!)

Og om du skal bytte ut alt.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 4-6k hadde jeg kjøpt meg cd spiller og frontsett og heller venta med det andre til du har bedre råd. 4-6000 på et komplett anlegg til bil synes jeg er så godt som å kaste penger ut av vinduet. Lydkvaliteten blir ikke noe sårlig bedre enn orginalt, dog litt høyere men definitivt ikke verdt det, etter min mening.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som er bra og hva som er BRA er det jo forskjellige meninger om.

Har kobla opp anlegg som var kjøpt på netthandelen/biltema for en venn av meg. Var snakk om 2x10fence møkk etter mitt syn. Han blei nå veldig førnøyd, men jeg synes heller det motsatte :P

Hvis det er bass du er ute etter med det første (er jo det du også legger merke til) er det jo en mulighet til å få noe for 6000 men hvor bra det blir er en annen side.

Det viktigste etter min mening er at du har et godt grunnlag å bygge vidre på. Ikke legg små kabler hvis du først skal legge kabler. Legg store kabler slik at du har mulighet til å bygge på anlegget seinere hvis du vil det.

Må også huske på at kabler koster penger. Regn hvertfall med 1500 i kabler.

Jeg har noe alnegg fra en russebil vi hadde liggende som bare støver på rommet her, er ikke helt sikker, men tror det er 2x Subzero-12 earthquake suber. Hvertfall de eneste som er like http://www.earthquakesound.com/subzero.htm. Samt 2 sony forsterkere som klarer å drive dette greit.

Koster 650$ nytt per element + frak så er snakk om suber til en god del tusen. Elementene + forsterkere kan du få for 6000.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider