Gå til innhold

Den nye 5-serien, E60s arvtaker annonsert

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

I dag ble endelig den nye 5-serien som skal erstatte E60 fra og med 2010 annonsert og vist fram offentlig for første gang. Det ser ut som Bangle-designet har blitt tonet litt ned, både på fronten og hekken - noe som etter min mening er en svært bra ting.

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/index.html

Video:

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/highlights/design_exterior.html

Uansett, hva syntes dere? Jeg er fremdeles litt skeptisk til utseendet, men nå er jeg generelt ganske skeptisk hver gang en ny bil blir annonsert. Nå er den bedre enn E60, og det sier noe, da E60 pluss E92 er de eneste Bangle-designede BMWene jeg egentlig liker.

Her er forresten et bilde som viser utviklingen fram til i dag, etter min mening er E28, E34 og E39 uslåelige og representerer den beste eraen innen 5-serienes design.:)

1259014630245.jpg

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er nok den finaste 2010-modellen BMW kommer til å lage, bortsett fra e92... ellers så har bmw elendig design, spesielt fra c-stolpen og bakover...men den ser GREI ut, men heldigvis skal jeg aldri ha en slik.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke aller verst den, ser litt ut som en stor 3 serie, med fronten til 7serien og X1, som ser litt rar ut.

Lurer på hva det kommer under panseret på denne jeg, som m5 :D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider